Apart geval

Goedemorgen,
Ik zit al deze aankomende 24 uur te huilen. Wat eigelijk juist niet moet doen als het over liefde gaat. Ik zou graag tips willen. Hier komt het verhaal. Ik ben van mezelf best onzeker etc. Dat heb ik mijn vriend ook verteld en ik zei dat ik niet iedereen 100% vertrouw. Dit maakte grote impact op hem dus nu voelt hij zich erg rot hierover. Ik heb hem lieve berichtjes proberen te sturen maar hij negeert het allemaal. Daarna heb ik hem maar met rust gelaten en heb ik hem de volgende ochtend gebeld: Ik:’ Hee…’ Hij:’ Ik ben druk ik kan niet bellen. Ik:‘oww.’ en toen hing hij op… hoe moet ik er voor zorgen dat hij me wat meer vertrouwd want ik weet het allemaal niet meer…
(btw we hebben al 1 maand)

nog 1 ding al zijn insta fotos met mij zijn weg slecht teken…

net een berichtje van hem gekregen van : nee werk is ff gwn belangrijker en ik ben vol deze hele week ik ga mezelf vermaken met mn vrienden en goeie vriendinen dus ik vermaak me wel

Ten eerste, ik zou je gebruikersnaam even veranderen iedereen kan je nu opzoeken en ik weet niet of dat de bedoeling is :wink: Ten tweede, ik zou hem even de tijd geven. Vaak werkt veel op zijn lip zitten en lieve berichtjes sturen averechts als hij het druk heeft. Ik snap je verhaal ook niet zo want eerst zeg je dat jij niet iedereen vertrouwt en daarna vraag je of we tips hebben waardoor hij je weer gaat vertrouwen. Wie vertrouwt wie niet? Jij hem niet of hij jou niet?

Hij mij niet … want ik had gezegd dat ik niet iedereen 100% vertrouwde door gebeurtenissen van vroeger… maar hij denkt dat ik het over hem heb maar dat is niet zo heb ik hem ook duidelijk gemaakt maar hij luistert niet

Dus hij is boos/afstandelijk omdat jij zegt dat je soms moeite hebt met vertrouwen van mensen?

Vertrouwen is iets dat moet groeien, dat gebeurt niet van de één op andere dag en dat kun je dus ook niet forceren. Als hij dat niet snapt, dan is dat toch meer zijn probleem. Denk dat het het beste is als je hem nu gewoon even met rust laat want zoals Booklover ook al zei kunnen een overload aan berichtjes ook een averechts effect opleveren.

Overigens moet ik wel zeggen dat ik het een kinderachtige reden van hem vindt om niet meer te antwoorden… ik snap niet zo heel goed wat voor hem nou het probleem is…

Als ik dat wel wist was ik deze topic niet begonnen ^^

Geef hem even de tijd om na te denken over alles. Het is een lastige situatie, en vertrouwen is iets dat van zelf komt, dat groeit met de dingen die jullie samen mee maken. Ik vind het overigens wel raar dat hij gelijk jullie foto’s enzo van Instagram haalt en geen tijd heeft om met je te bellen. Misschien is hij het dan niet waard om zoveel tijd en energie in te steken.

Ik snap zijn probleem niet zo goed?

Dit. Ik snap het hele verhaal niet zo goed.
Maar ik snap ook niet zo goed advies hier van mensen die zeggen ‘je moet niet zo op z’n lip zitten dan gaat het wel over’ oid.
Eh, ze heeft voor zover ik weet toch niks fouts gedaan? Als iemand zo onbeschoft ophangt en tegen mij zegt ‘ik vermaak me wel met mijn goeie vrienden en goeie vriendinnen’ dan denk ik rot lekker op.

Maar ik vind het een bijzonder vreemd verhaal.

TS geeft zelf aan hem lieve berichtjes te sturen en te bellen terwijl haar vriendje het allemaal negeert. Juist als iemand even rust en afstand nodig hebt moet je dat soort dingen even vermijden, denk dat dat hier bedoeld wordt met ‘op de lip zitten’.

Blijft een lastig verhaal… je kunt er momenteel zelf weinig mee denk ik. Ga ook leuke dingen doen met jouw vrienden/vriendinnen en laat het even rusten (moeilijk, maar denk ik wel beter).

Maar waarom heeft hij rust nodig als zij haar hart uitstort? Het ging niet over hem maar over haar. En nu negeert hij haar berichtjes.

Klopt. Maar ikzelf heb gemerkt dat je door iemand constant te willen benaderen, deze persoon (soms) alleen maar verder wegstoot. Daarom kun je imo het beter even laten rusten en er over een paar dagen eens goed over praten. Begrijp heel goed het gevoel waar TS mee zit en het gedrag van haar vriendje kan zij absoluut niks aan doen. Wat ik in mijn eerdere berichtje ook al aangaf; ik vind het gedrag van haar vriendje vreselijk kinderachtig en snap niet wat zijn probleem nou precies is. Maar door zichzelf ‘op te dringen’ aan hem, zal de situatie denk ik niet beter worden.

Nee heb je ook wel gelijk in. Blijkbaar weet hij er geen raad mee en dat is eigenlijk wel lame, maar steeds berichtjes sturen zal dan ook niet helpen denk ik. Vind het wel heel vervelend voor TS.

Dit inderdaad. Ik snap zijn probleem ook niet goed, maar hem constant benaderen kan zorgen voor irritaties. Hoe onredelijk haar vriendje ook is, soms is rust voor beide partijen goed, en als hij aangeeft dat hij het nu druk heeft is het beter om even afstand te nemen. Misschien dat hij na wat rust en tijd om na te denken inziet dat hij onredelijk is.

dankjullie wel om jullie hulp maar…het is uit en het breekt me zo hard

Wat een lul, hoe moeilijk het ook is om te horen, ik denk echt dat je beter af bent zonder hem. Hij had je moeten steunen toen je vertelde dat je moeite had met vertrouwen, of in ieder geval met je erover moeten praten zodat hij het beter kon begrijpen. Je verdient iemand die 100% voor je gaat. Heel veel sterkte!

!!! dit ja

Ik ben het hier helemaal mee eens. Vind het ontzettend naar voor je, veel sterkte!