Apart amerikaans/japans snoep.

Iedereen heeft er wel eens iets van gezien, en anders kun je dit filmpje van teske even kijken: http://www.youtube.com/wa…text=G248f509FUAAAAAAATAA

ik zoek in elk geval zo’n soort site, of een verkoper op ebay, met dingen als m&m’s met pindakaas, of koekjes/chocolade met oreo etc. dat soort dingen, ik kan het alleen niet vinden, of er zit kei veel verzendkosten op, of het kost zelf al 15 euro.
jullie ideetjes?

www.usfoodz.nl heeft een paar dingen

ja dat is de site die teske ook noemt, maar die is dus zo duur met verzenden of vanaf 30 euro.

www.sprinklesus-store.com die hebben iets meer als een paar dingen :slightly_smiling_face: een stuk goedkoper als usfoodz ook… als je rechtsboven in de zoekfunctie iets typt wat je zoekt bijvoorbeeld M&M dan krijg je alle soorten m&m’s die ze hebben! echt heel handig. en je kan zelfs contact opnemen als je graag iets wil hebben wat ze nog niet verkopen!

Www.sprinklesus-store.com de goedkoopste van Nederland en betalen kan met ideal. Ik heb daar zelf besteld en was zeer tevreden! Kreeg er zelfs een doosje met angry birds Candy bij!! Ik raad de nerds en nerds rope aan!!

^Wat is nerds Rope?
En heeft iemand nog meer lekkere dingen (: ?
Ik ben een lijstje aan het maken met eten die ik wil haha!

Kun je daar ^trouwens ook met een bankafschrift, of hoe zoiets ook heet betalen? Want ik heb niks van ideal ofzo.

Als je naar hun mailt dan zou het eventueel kunnen. Nerds rope is een soort gummie slang met nerds erop! Super geweldig

Upje. (: Voor meer sites haha!

Op www.jbox.com hebben ze veel japans snoep (:

www.napajapan.com daar hebben ze echt heel leuk Japans snoep en niet eens heel erg duur!

Even een upje, maar heeft iemand anders hier het probleem dat je bij beide usfoodz sprinklesus niets in je winkelmandje kunt doen en ook niet kunt inloggen?

Bij andere webshops kan ik het wel…

Ik heb het wel hoor… Als je bijv op sprinkles zit op je iPad dan moet je op iets klikken en naar boven scrollen en dan zie je verder gaan met winkelen of afrekenen, daar wordt nog aan gewerkt trouwens.

@Scabior, ik kan dat wel hoor?
Maar als je moest kiezen zou ik voor sprinklesus gaan, die is goedkoper (:

Oh wat raar dan. Misschien maar eens op een andere computer proberen dan…

@Ichliebedich daar wilde ik inderdaad ook bestellen maar ik dacht ik probeer eens of het bij de ander wel lukt.

^Misschien lukt het niet door je browser? Welke gebruik je?

Dat zou idd ook nog kunnen ja.
Ik zit op mijn moeders computer met chrome. Ik zal een firefox installeren om te kijken of het werkt.

Edit: met firefox doet hij het wel :slightly_smiling_face: Bedankt voor de tip!

Neem valomilk die zijn echt een aanrader en m’m peanutbutter en laffy taffy