Hooihoi,
ik wilde even weten of er mensen zijn die ANW hebben en wat hun mening daarover is.
Mijn mening is dat het echt een nutteloos vak is, vooral als je geen N-profiel hebt. Ik heb dat wel maar het boeit mij niet/snap het niet. Die mensen van het ministerie van onderwijs zeggen dat het een vak is voor onze ‘‘algemene ontwikkeling’’. Maar begrijp me niet verkeer, HAVO heeft dit vak niet, maar zij moeten zich toch ook ‘‘algemeen ontwikkelen’’. Het argument is dat HAVO het te druk heeft. Maar het VWO heeft het minstens zo druk in het 5e jaar. Ik snap het allemaal niet zo goed waarom dit vak nog verplicht is. Alsof ik iets zou moeten weten over het heelal wanneer een ster opkomt, dat boeit me echt geen flikker Ook heb ik het dusdanig druk met mijn vakkenpakket, dat ik geen tijd heb om het te leren en wat er bij mij op school te leren valt is niets want alle uitleg staat of in onbegrijpbare woorden + definities + begrippen dat je het niet snapt of er is geen uitleg aanwezig… Nou ja beetje veel geklaag maar ik vind het dus echt grote onzin.