Anus haar

wegg.

Tuurlijk heeft iedereen dat.
Dat is gewoon schaamhaar wat daar naartoe groeit.

Eh nou ja niks, gezien hij niet bij mn kont zit? :'3

Veel meiden hebben het maar halen het ook weg, als ze zich scheren. Als je je voor wel scheert en achter niet, dan zou het meer opvallen denk ik.

haha ik moest echt lachen om de topictitel :grinning_face_with_smiling_eyes:

OT: hoe moet je dat wegscheren dan, ik bedoel je ziet het toch niet?

Veel bekeken en maar weinig reacties.

Denk trouwens dat iedereen dat heeft, maar ik ga nou niet naar mijn anus liggen staren en het proberen weg te scheren eigenlijk :grinning_face_with_smiling_eyes:

iedereen heeft dat gewoon hoor!
Hoe je dat met seks doet, geen idee, maar je kan het scheren, wordt wel lastig als je flinke billen hebt, zit wel diep namelijk.

sorry hoor maar ik heb een paar haartjes daar en dan van die lange sprietjes meer niet maar ok ik laat mijn vriend me niet in me kont nemen dus daar hoef ik het niet af te scherene heb het laatst wel gedaan want het was wel veel maar dat gaat zoooooooooooo jeuken! maar voor de sex doe ik het niet

1 like

Een aantal van jullie zegt: ik laat niemand in de buurt van mijn kont komen.
Maar wat nou als je op z’n hondjes sex hebt? Of als je vriendje je beft? Dan komt ie toch ook in de buurt/ziet hij je kont. Dan wil je niet een pluk tabak daar hebben :wink:
Nou ja, als het natuurlijk enkel wat dons-haartjes zijn, is er ook geen probleem.

Iederéén heeft daar haar. En als ik me scheer neem ik dat af en toe ook gewoon mee, maar het is niet dat ik er panisch om wordt of mijn vriend het ziet of niet. Hij heeft daar ook haar, dus.

Ik heb geen donshaar, ik heb er écht schaamhaar zegmaar…

Kont uit elkaar en scheren maar. fout

:grinning_face_with_smiling_eyes:

of harsen, stel dat je daar meer behoeft aan hebt fouter

XD weet ik veel, ik voel daar nooit aan. Volgens mij heb je geen haar in je anus hoor of op… alsof mijn vriend daarna zal willen kijken :grinning_face_with_smiling_eyes:

dat rijmt!! xD

Nou, het zit er tog wel degelijk. En als ik tog bezig ben met alles wegscheren ga ik daar ook altijd even langs, wantja, als je vriend je beft zit ie zoiezo erg dichtbij dus grote kans dat ie het ziet.

Ik scheer mezelf ook, maar ik kijk niet bijv met een spiegeltje of daar haar zit XD…

Precies en ik ga ook niet met mijn handen tussen mijn billen zitten graaien dus ik vraag me echt af hoe je daar achter komt.

Dat hoeft tog ook niet, of doe je dat ook bij je kut.:'3 Het is maar een paar cm vanaf je kut dus ik snap niet waarom je het niet zou doen, beetje nutteloos als je alles scheert en nog een stukje overlaat. Niet dat het veel is zoals op je schaamstreek, maar er zit wel iets.

Nee bij mijn kut ZIE ik het zitten, you understand?