Antwoorden Examens 2016 (Aanvulling op het Eindexamen Topic)

Omdat sommige mensen het fijn vonden om een apart topic te hebben voor de antwoorden, bij deze :slightly_smiling_face:

In dit topic kan gepraat worden over de antwoorden van de Eindexamens van 2016! Dit svp dan ook in dit topic doen en niet in het algemene topic, omdat er mensen zijn die het niet willen nakijken en de antwoorden niet willen weten!

Ik dacht dat dit nooit mocht? Dat Girlscene altijd de vraag kreeg om er voor te zorgen dat er zo min mogelijk antwoorden online kwamen ofzo?

De antwoordmodellen komen gewoon online te staan dus ik denk dat het wel mag?

Oh ik weet niet maar er was ook eentje van vorig jaar dus vandaar.

Lijkt me ook vreemd dat het niet zou mogen als het gewoon online staat?

Het bespreken van luistertoetsen is niet toegestaan, omdat deze op een later moment nog door anderen gemaakt kunnen moeten worden. Bij eindexamens speelt dit niet: er is niemand die op een later moment nog hetzelfde centraal examen krijgt.

Waar kun je die antwoorden vinden?

http://www2.cito.nl/vo/dagroosters/eind_fr.htm

Ik ben het echt niet eens bij Nederlands met vraag 28, op welke manier is cheerleaden dan administratief :") Ik zie het niet hoor

Ik denk dat het administratieve meer ligt in het zinnetje daarna, met veel bewegen en gezond leven enzo. Het karikaturale ligt dan in de cheerleadende staat.

Ik vond vraag 20 bij Nederlands zo vaag. Heb hem ook helemaal fout gedaan…

Daar heb ik er eentje goed, maar meer door gokken :’) Ik snap ook niet echt wat ze daarmee bedoelden…

Heb er bijna een kwartier naar gekeken en toen ook maar wat opgeschreven…

Ik vond al die tegenstelling vragen en de vragen waarbij je 3 woorden of woordgroepen moest noemen zo vaag, snapte die echt niet

ja dit vond ik ook heel moeilijk!

Jaa, ik ook! Vooral omdat ze er soms een hele zin van maakten… Dat vind ik geen woordgroep meer.

Ja inderdaad, vooral ook die tegenstellingen, nu ik de antwoorden zo bekijk zeggen ze echt dingen waarvan ik denk ‘‘dat staat er niet eens echt in…’’ maarja.

Wat ik zo shitty vind aan die tegenstellingen is dat ze echt zo bij de antwoorden hebben staan: ‘oud-jong’ terwijl ik gewoon halve zinnen heb opgeschreven :'D

Inderdaad…

Vroeger - nu
Je denkt hier veel te moeilijk bij…

-