Antwoorden examens 2014 (aanvulling examentopic)

Omdat de examens morgen al beginnen, hierbij het nieuwe eindexamen-antwoorden topic.

Hier kun je antwoorden bespreken, of samen je examen nakijken.

Voor de mods:
Er is een nieuw topic aangemaakt omdat de examens morgen al beginnen en er veel mensen zijn die hun antwoorden graag met elkaar willen delen op Girlscene. Dit doen we liever niet in het examenkandidaten-topic, omdat daar minstens evenveel mensen zijn die de antwoorden beslist niet willen zien voor het eind van de examens (vanwege de stress die het oplevert als je ziet dat je veel fouten hebt gemaakt). Als dit topic er niet is betekent dat dus dat de mensen die de antwoorden niet willen zien, uit voorzorg niet meer in het eindexamenkandidaten-topic komen en dat zou jammer zijn! Het vorige antwoordentopic is gesloten omdat jullie vonden dat het in het eindexamenkandidaten- topic kon, maar eigenlijk zijn daar alle meiden het erover eens dat een apart topic beter zou zijn en minder stress oplevert.
Hopelijk begrijpen jullie het!

Mochten jullie echt niet willen dat er 3 topics zijn, dan mag het aantekeningen topic worden gesloten, in plaats van deze.

Let op: Zet je antwoorden niet in het eindexamenkandidaten-topic
oh en succes iedereen!!!

:’)

Ik ben heel blij dat dit topic er weer is, dan kan iedereen tenminste zijn gang gaan zonder de ander zenuwachtiger te maken :grinning:

ik kom hier morgen
als ik tenminste tijd zat heb om mijn antwoorden over te schrijven.

Jeej weer een nieuw topic.
Ik heb weer een vraagje wat ik ook in het vorige topic had gezet voordat het werd gesloten: het is toch heel veel werk om je antwoorden over te schrijven of niet?

Ja bij exacte vakken denk ik wel… Ik ga denk ik ook alleen Nederlands, Engels en Frans nakijken, want dat zijn vrijwel alleen maar korte vragen.

Heel erg handig topic. Maar ik denk niet dat ik hierin durf te kijken haha.

Ik schrijf denk ik bij de vakken met veel cijfers alleen het eind antwoord op. Of misschien heel kort wat ik heb gedaan zodat ik het thuis hopelijk nog weet als ik de antwoorden zie.

Welcome back :grinning:

de samenvatting durf ik juist bijna niet na te kijken, ik denk dat ik van nederlands alleen het leesgedeelte nakijk

Oohja eindantwoord en meerkeuzevragen kan natuurlijk altijd wel. En idd, samenvatting ga ik ook maar niet nakijken!

Mag het nu wel?

ik hoop het!

Vorig jaar was er wel zo’n topic geloof ik.
Succes allemaal, nakijkbestandje openen is echt een van de engste dingen. Mijn hart sprong uit m’n borstkas bijna elke keer haha

Mag je dan een blaadje meenemen? Ik dacht dat je alles achter moest laten.

Je moet hem eerst achterlaten, maar als de gehele 2,5 of 3 uur voorbij zijn mag je je kladblaadjes en examenopgaven ophalen.

Als je tot het eind van het examen blijft zitten mag je je kladblaadje direct mee naar huis nemen. Als je eerder weg gaat zou je in de aula kunnen blijven wachten, om half 5 brengen ze dan alle kladblaadjes naar het secretariaat en kun je hem ophalen. Zo is het bij ons iig.

Oh, dat wist ik helemaal niet. Handig!

Wist ik ook niet! Ga het morgen voor het examen gelijk even vragen of dat bij ons ook zo is. Ik denk haast van wel om fraude te voorkomen, maar mijn school heeft er niks over gezegd.

Ik wacht dan wel tot het einde van het examen. En bij wiskunde en m&o zet ik ze gewoon in mn rekenmachine, hoef ik ook niet te wachten :sunglasses: