Antwoorden biologie 4vwo ?

Haii,
Ik ben nu biologie huiswerk aan het maken, maar ik snap er niets van !
Ik heb pas weer biologie na de vakantie, dus het zou me echt heel erg helpen als iemand de antwoorden zou hebben !

Het gaat om: thema 3 (erfelijkheid) 4vwo basisstof 6&7 !

Alvast bedankt :grinning:

up? x

https://www2007.dunamare.nl/scholen/coornhert/vakken/bio/Lesmateriaal/4VWO/Pages/Erfelijkheid.aspx :slightly_smiling_face:

Hoihoi,
Werken jullie met biologie voor jou? Want, dan heb ik de antwoorden voor je en ook een powerpoint waar veel dingen uitgelegd staan.
Wij werken (3vwo) op dit niveau namelijk en op onze it’s worden alle antwoorden geplaatst en de powerpoints.

Want als je de antwoorden hebt leer je er natuurlijk veel meer van! Fuck logic.

Je leert er meer van dan als je helemaal geen antwoorden hebt, denk ik :stuck_out_tongue:

Wij krijgen van elk vak een antwoordenboekje erbij. Ik heb ze dus wel maar ik zou niet weten hoe ik ze zou moeten geven aan je :").

Jaa, biologie voor jou!

Haha luckyy’
Toch bedankt x

je kan ook gewoon na de vakantie aan de leraar vragen of die het uit wil leggen zodat je het wel gaat snappen? (:

Oh, dankjewel!
Weet je ook een site waar je de gewone antwoorden kunt zien? Zegmaar niet van de d-toets maar van de basisstoffen?

Ja, zou opzich kunnen, maar mijn leraar, pfff dramaa.
Hij kan echt niet uitleggen, ik haal door hem echt alles door elkaar.
Iedere les laat hij ons een filmpje zien dat bij die basisstof hoort en dan moeten we gewoon de hele les huiswerk maken! En als ik het vraagt legt hij het heel moeilijk uit ahaha

en je klasgenootjes dan? snappen die het?

Uhm… Ja een paar denk ik wel. Die zou ik het wel kunnen vragen. Maar in de week zelf heb ik vaak weinig tijd, dus ik wou het liefste in de vakantie mijn huiswerk af hebben en het zegmaar Al een beetje snappen :wink:

Wij hebben ook biologie voor jou en wij hebben een antwoordenboekjee :slightly_smiling_face:

Als je mij je mailadres zou kunnen noten, kan ik het in een bestandje zetten en mailen :slightly_smiling_face: