Antwerpen

Er zullen vast antwoorden in andere topics staan, maar ik kan ze niet vinden :frowning_face:

Binnenkort ga ik met mijn vriend naar Antwerpen. Iemand tips? Leuke winkels? Lekkere restaurants?

Alles is welkom! :kissing:

winkelstraat de Meir:)

Ik ben ook naar Antwerpen geweest en was heel leuk! Inderdaad de Meir. Persoonlijk vond ik Antwerpen best wel ghetto met kapotte straten enzo dus toen zijn wij naar een vet mooi winkelcentrum gegaan in de buurt, Wijnegem.

De Meir is zeker leuk maar iedereen doet het eens.
Ga eens naar de Groenplaats (aan de kathedraal) en wandel daar eens rond. rond de Vlasmarkt (achteraan de kathedraal, aan de schelde) is ook wel leuk ivm winkeltjes en het is weer eens wat anders.

Het is ook INterressant om rond te lopen in Berchem :slightly_smiling_face: daar zitten leuke restaurantjes en winkeltjes.
Rond Zurenborg zijn er leuke restaurantjes. De Burgerij moet je eens proberen, enorm leuk :slightly_smiling_face:

De kammenstraat is ideaal als je wat alternatiever wil gaan :slightly_smiling_face:

Ivm Wijnegem > als je een leuke shoppingcenter wil, zou ik meer gaan naar degene in Sint-niklaas. Deze is veel ruimer en ‘frisser’ in mijn ogen. (Waasland) Het is natuurlijk even rijden van Antwerpen.
Het is ook, voor mij, ideaal om in het noorden van Antwerpen aan het MAS museum te zitten als het zomeravond is, of aan de Schelde zitten. Meestal zijn daar ook wel bars (al kan ik geen namen opnoemen)