Antwerpen VS Rotterdam

Ik ga binnenkort winkelen maar ik weet niet of ik naar Antwerpen of Rotterdam moet gaan. Ik heb ook geen idee wat voor winkels er zitten. In Rotterdam zit de Primark, maar ik dacht dat daar ook nog een andere engelse winkelketen zat?
Maargoed welke vinden jullie het leukst om te shoppen, en welke winkels zijn hier leuk die niet overal zitten. Dus geen H&M en Zara enz.

Ik ben nog nooit in Rotterdam geweest, maar ik vind Antwerpen superleuk! Daar zijn winkels zoals H&M, Zara, New Look, Bershka, River Island, Mango maar ook heel veel leuke outlet en vintage stores zoals Jutka & Riska, Labels Inc., … en er zijn ook designerwinkels moest je er interesse in hebben. En aan het station is nu ook een starbucks :grinning:

ANTWERPEN.
(ben nog nooit in Rotterdam geweest)

@ VOGUESUIT

is River Island al open? HELL YEAH

R’dam is best een leuke winkelstad, maar Primark zit niet in het centrum. Ze hebben daar ook New Look, Only en de standaard winkels. Antwerpen ben ik nog nooit geweest, maar daar wil ik echt heel graag naar toe. In Antwerpen zit ook nog de Urban Outfitters.

geen idee eigenlijk, maar hij ging opengaan erges eind augustus. maar waarschijnlijk wordt het weer begin september erges

Rotterdam is echt leuk! In Rotterdam kun je elke winkel vinden. Zowel de dure als goedkope.

River Island gaat 4 september open! =D

alleen al om de primark zou ik voor Rotterdam gaan :wink:

Enkele maanden geleden stond in de krant dat er plannen waren voor Primark in Antwerpen… Maar nog niets concreet. Hopelijk blijft die weg hier :grinning: anders gaat iedereen het hier dragen en is het niet mee uniek, en ik zit er niets mee in om 2 uur op de trein naar Luik te zitten :slightly_smiling_face:
River Island was daarstraks nog niet open.
verder hebben we:
NewLook, Zara, Berhska, Pull&Bear, Newyorker, Fish&Chips, Mango, H&M, C&A, Ken, MenAtWork, Brooklyn, Adelante, Ringz&Thingz, Accessorize, UrbanOutfitters, … en nog een heleboel kleine onbekende winkeltjes :slightly_smiling_face: