Antwerpen op zondag

Ik ga met mijn vriend zaterdag op zondag naar Antwerpen, maar ik las net dat de winkels niet open zijn op zondag. Op zaterdag zijn we van plan wat te gaan winkelen, terrasjes te pakken, eventueel nog iets anders (tips?). Maar wat is er verder te doen op zondag? Ik heb google al afgezocht, maar ik kwam niet verder dan de dierentuin. Iemand nog iets anders?

Anyone?

museum ofzo

Je hebt er een super grote bioscoop!

We zijn niet echt museum-typjes :’)

Kun je er niet ergens schaatsen ofzo?

Ugc bedoel je? Of de Metropolis? Ik zou Metropolis aanraden tenzij je echt midden int Stad zit dan is UGC wel makkelijker te bereiken :wink:

Bedankt voor de info! We zitten in Beveren in een hotel, dus het is denk ik het makkelijkst om met de trein naar de stad toe te gaan. Is de dierentuin nog iets? En is die makkelijk te bereiken?

Dierentuin zit precies naast het centraal station. Wel leuke dierentuin. Maar ik heb het altijd snel gezien in dierentuinen. Maar is wel mooie dierentuin!

sommige restaurants zijn wel open op zondag toch??

Metropolis

naart MAS

Cafe’s zijn wel gewoon open als ik het goed heb.

Ja tuurlijk zijn er wel wat restaurantjes open. Maar daar vul je niet een hele dag mee. Maar wel leuk om even dierentuin te gaan, hapje eten en dan bioscoop ofzo. Dan is je hele dag toch vol!

picknick

Bedankt voor de tip!