Antwerpen of Maastricht?

Hey allemaal, ik mag voor mijn verjaardag gaan shoppen… Ik mag kiezen waar: Antwerpen of Maastricht, ik ben al in beiden gaan shoppen, maar ik weet nu niet wat kiezen? Wat denken jullie? Qua winkels enz?

Bedankt!

in allebei heb je hele leuke winkels!

Maastricht vind ik érg gezellig, maar in Antwerpen heb je wat meer winkels die je in Nederland niet hebt. Ik zou dus voor Antwerpen gaan!

Ik zou zelf ook voor Antwerpen gaan, alleen al voor forever21.

Eerlijk gezegt ken ik Maastricht niet zo goed, maar Antwerpen is iniedergeval super leuk!

Antwerpen vond ik persoonlijk leuker!

Ik zou ook voor Antwerpen gaan, je hebt er meer winkels dan in Maastricht (denk Inno, Forever 21, Urban Outfitters, MAC, Parfuma, …) maar in Maastricht is het wel gezelliger vind ik.
Hangt er dus van af of je voor de sfeer gaat of je echt gaat winkelen (:

A’pen!

Antwerpen is echt 10000000000000000x beter.

Antwerpen :grinning:!

Antwerpen

Antwerpen!

Ik ben nog nooit in Antwerpen geweest maar was in Maastricht na een paar uur wel uitgekeken! Dus ik denk Antwerpen (aangezien daar ook F21 enzo zit :'D)

antwerpen!

Antweeerpen ! Kga zelf ook dinsdag :wink: lekker gezellig altijd ;d

ik zou van antwerpen gaan omdat ik in zowel maastricht als in antwerpen wel eens heb geshopt maar in Antwerpen had ik echt het gevoel dat ik in een wereldstad was zegmaar (omdat het buitenland is hahaha) , met de Forever21 enz, hele leuke winkels.

antwerpen!
ik woon dicht bij maastricht en ga daar heel vaak winkelen en vindt het ook een leuke stad maar als ik you was zou ik zeker naar antwerpen gaan het is de modestad van Beglie en de winkels zijn daar ook groter dan maastricht en ofcourse forever21! :grinning:

Wow. Ik zat net te twijfelen of ik in maastricht of antwerpen wilde shoppen in de vakantie o.o