ANTM - géén spoilers!

Hee allemaal. Na de finale van HNTM, gaat ANTM weer van start. Ik geloof cycle 15. Dit is het topic om mee te praten, en… Verpest het alsjeblieft niet door te zeggen wie er wint. Dat is al duidelijk namelijk. En er zijn er veel die het nog NIET willen weten. Dus hou je daaraan!

http://i44.tinypic.com/pqhkm.jpg

America’s Next Top Model (vaak afgekort tot ANTM) is een Amerikaans realitytelevisieprogramma waarin tussen de 10 en 14 (per cycle is dit verschillend) jonge vrouwen strijden om de titel America’s Next Top Model. Het programma wordt gepresenteerd door supermodel Tyra Banks.
Elke aflevering staat in het teken van een opdracht en een fotoshoot. Aan het einde van de aflevering worden ze door de juryleden beoordeeld en moet er een model naar huis. De huidige jury bestaat naast Tyra Banks uit: modefotograaf Nigel Barker, mode redacteur André Leon Talley en wekelijks een gast-jurylid, dat betrokken was bij een opdracht of fotoshoot. De twee modellen die week na week naar voren werden geroepen door Tyra Banks, na elk juryberaad, behalen de finale en strijden op de laatste catwalk om, naast de titel America’s Next Top Model, de volgende hoofdprijs: een contract bij IMG Models, een contract van 100.000 dollar bij cosmeticabedrijf CoverGirl, een cover in Beauty In Vogue magazine en fashion spreads in Vogue Italia en Beauty In Vogue.

Bron: Wikipedia

Spannend, maandag begint het toch?

^ Jaaa.

Yaaaaaaay!

jeeeeejj

ik ben wel benieuwd hoor!

beginpost een beetje veranderd. goed zo, toch?!

Geen Miss J als jurylid 0___0 ?

Hee allemaal. Na de finale van HNTM, gaan ANTM weer van start. Ik geloof cycle 15. Dit is het topic om mee te praten, en… Verpest het alsjeblieft niet door te zeggen wie er wint. Dat is al duidelijk namelijk. En er zijn er veel die het nog NIET willen weten. Dus hou je daaraan!

Het is gaat. :wink:

OH YEAH, ik haat alle HNTM/BeneluxNTM versies. ANTM the real shit :'D

dankje. veranderd.

Weet niet, van wikipedia?!

Dat wou wel kut zijn, als Miss J er niet meer is.

^ Volgens mij wel…

Volgens mij is Miss J er nogsteeds wel.

Ja volgens mij ook.
Hij is wel lollig :’)

nog 2 daagjes…

Hopelijk zit er zo’n arrogant bitch kind tussen, dat maakt het zo lekker smeuïg altijd hahah (:

Ja inderdaad. (:

Ik vind al die andere versies niet zo leuk, ANTM wel :grinning: !