ANTM Cycle 12

Zijn er hier mensen die dat al online volgen?

Ik vind het nu al leuk, volgens mij gaan deze contestants voor een stuk meer drama zorgen dan die van het laatste seizoen.

Mijn voorlopige favorieten zijn Fo en Allison (haha, zij is zo creepy <3).
Sandra is een heerlijke bitch en ik vind London echt te stom maar haar foto was mooi.

Ik kijk het neit online, mr ik ga t wel doen

Ik ga nu beginnen met online kijken, maar wat jij erover schrijft klinkt veelbelovend :wink: Ik kom hier nog wel terug nadat ik de eerste episode heb bekeken. En met Tyra Banks die het presenteert… guaranteed Lulz.

Haha, Tyra is made of lulz inderdaad xD

Fourfour heeft btw altijd fantastische recaps.

Ik vind de fotoshoots ook altijd zoveel mooier dan de andere NTM’s, en de hele show is sowieso veel sprankelender :grinning: (ik kijk ook GNTM, maar het interessantste aan die show is Heidi Klum, de rest is meh :C )

Haha couldn’t agree more :stuck_out_tongue_winking_eye: Heidi Klum lijkt me een aardig mens maar er is iets aan haar waar ik me aan irriteer… kan natuurlijk ook aan mij liggen. En ik ben het helemaal met je eens: ANTM > andere NTM’s. Ik vind het leuk dat de jury in ANTM ook een persoonlijkheid krijgt (al zijn ze allemaal, stuk voor stuk nep xD)

Ik heb alleen nog het stuk gezien dat ze naar nederland gaan:)
Derest kijk ik wel op tv:P
Maar dat ze naar amsterdam gaan is super leuk!
Moeten ze achter een raam gaan staan als prostitue :cold_sweat:

Dat is 11, en ze staan niet als prostituees achter het raam :roll_eyes:

Jammer dat er niet meer gedaan werd met het feit dat ze in A’dam zaten, maar het was wel grappig ^^ En leuk dat ze in het HNTM huis zaten.

OT:
Ik kan niet wachten op de makeovers, ik <3 makeover afleveringen xD

(en ik houd zoooooveel van Heidi, de meisjes zijn alleen niet zo boeiend in GNTM. Marie is erg mooi, en ik vind Dana ook gaaf, en Larissa is ook wel goed ondanks dat ze een bitch is)

Heb cycle 11 wel online gezien en dat beviel echt goed :]
Ik vond Analeigh toen zooo cool.
Maarja. Ga 12 wrs wel kijken binnenkort, maar heb het nu nogal druk met alles enzo, dusja x]

Ik vind die celia zooooo irritant zeg. pfff.

Analeigh was zo poepedoepig, ja :grinning: Al vind ik het niet erg dat ze niet gewonnen heeft… ik was eigenlijk het meest voor Marjorie, maar McKey was ook goed.

Anyway, Fourfour recap voor de semi-finales zijn up!

Creepy-chaaan /o/
Ik volg het programma niet. Weet alleen dat Creepy-chan (Allison) erin zit C’:

Jaaaa Creepy-chan!
Hahahaha, dat jij ook die term kent xD Een ONTD’er of een 4-chan’er?

http://creepy-tan.ytmnd.com/
xDDD

Haar kunst is ook behoorlijk freaky (maar gaaf!).

Google Creepy-chan ook maar eens xD

ETA:
omg ik moest zo hard lachen toen ik deze vond:

http://img.photobucket.com/albums/v299/Cthulthoth/Motivational%20Posters/Creepy-Chan.jpg

/

Haha, ik ben een ONTD’er, al post ik daar niet. En ik lees het nu minder trouw dan eerst.
Maar zij hebben de nickname overgenomen :’)

(4chan kijk ik af en toe ook wel eens, maar nooit lang xD óf ik krijg hoofdpijn van al de bizarre plaatjes en het taalgebruik, óf er wordt iets zo disturbing gepost dat ik zoiets heb van ‘weg hier’)

Anyway, ik blijf het wel kijken. Team Creepy-chan!

ETA: FourFour recap voor tweede deel van epi één is up!

ONTD = ?
Ik ken het nieeeet :'D Ik post trouwens nooit op 4chan. Lurking for life.