Antitransparante deo

Hallo iedereen :slightly_smiling_face:

ik weet niet of ik dit op de goede plek plaats…
maar ik zit dus op de middelbare school en die is ongeveer 40 min fietsen en als het warm is ga je best zweten, dus weet iemand misschien een goede antitransparante deo? ik heb er al best veel geprobeerd waar antitranspirant op stond maar ik heb nog niet echt iets gevonden die echt antitranspirant was…

Alvast bedankt♥

heee ik zat eerst ook met dat probleem, maar ik heb nu een goeie oplossing;
Thermo antitranspiratie spray, die spuit je 1x in de 5 dagen op en je zweet bijna niks tot niks, ( ik niet in ieder geval)

Hij is wel 15 euro, maar je doet er wel lang mee, en het werkt goed :grinning: bij ongeveer elke drogisterij wel te krijgen :slightly_smiling_face:

In een woord: odorex! Het is vloeistof niet je om de 2 dagen met een wattenschijfje op moet doen en je zweet helemaal niet! :slightly_smiling_face:

Ja, Odorex werkt bij mij super.

Ik heb ook ergens gelezen dat mannendeo ook goed tegen zweten helpt.

Ik gebruik ook odorex. Extra dry in een spray vorm. Werkt ideaal voor mij! En je zou ook eventueel een shirt kunnen aandoen voor het fietsen en dan ff op school omwisselen voor een andere. Is alleen wel veel was :stuck_out_tongue:

Ik moet er ook even iets ! heb er nu 1 van rexona, die van de reclame, maar die doet echt zeeeeer !

Bij mij werkt odorex eigenlijk niet echt goed. Maar dat verschilt per persoon denk ik.

Bij mij werkte Odorex niet, helaas.
Ik heb trouwens hetzelfde probleem, en ben nog steeds opzoek naar een oplossing!

Moet het anti transpiratie zijn?
Transparant is doorzichtig.
Als ik nu iets heel doms zeg hoor ik het graag.

OT

Ik had er eerst een van rexona, en soort van crème die op zich best goed werkte, voor een week.
Daarna deed ie het niet goed meer en zweette ik alsnog.
Odorex werkt vaak ook maar een tijdje.

odorex extra dry depper hoor je vaak hele positieve verhalen over (meeste mensen gebruiken hem in de depper vorm, maar je hebt ook sprays en weet ik veel wat, neem aan dat die hetzelfde werken…), bij mij doet ie over het algemeen goed z’n werk.
is gewoon bij de drogist te krijgen (hoewel ik hem bij de kruidvat hier al een tijdje niet meer heb gezien maargoed) en kost een euro of 5 geloof ik.

ik heb hetzelfde probleem, maar dan soms echt al als ik 5 minuutjes snel naar huis ben gefietst ofzo, echt kud.
Ik zal odorex ook ns proberen ofzo

Ja, dacht ik ook. Niet dus. Ik blijf zweten, maar denk dat het bij mij meer aan de medicijnen/ziekte ligt.

syneo 5 werkt bij mij ook wel erg goed.
alleen is het 18 euro:S
dat is wel balen. maar ik heb het er wel voor over

Ik gebruik de depper van Odorex, werkt geweldig! <3

Werkt geweldig!

Therme!
kost inderdaad wel 15 euro, maar ik doe er nu al zeker 3 maanden mee, en ben nog niet op de helft van het flesje.

echt superfijn spul