antisociaal

Ik heb nietecht mega veel vrienden maar sinds kort ben ik wel vet hecht geworden met een meisje van school en we hebben het welecht supergezellig maar ze gaat met een vriendengroep om waaraan ik een hekel heb ik heb totaal geen klik metze en nu heb ik het gevoel dat ze eigenlijk steeds meer methun om wil gaan en ik voel me dus wel buitengesloten ik heb dit ook tegen haar gezegd maar er veranderd niks en nu denk ik dat ik welwat meer vrienden moet gaan maken omdat ik mezelf als een blok aan m’n vriendins been zie maar ik heb geen flauw idee hoe ik weer andere leuke vrienden maak ik ben totaal anti sociaal en ik maak wel met iedereen een praatje enzo maar ik ben nietecht vrienden metze nu iserwel een meisje die ook wel aardig is maar ik zit al myn lessen naast myn vriendin waarmee ik het gezellig heb maar zomaak ik nietecht nieuwe vrienden maar niet naast haar zitten wil ik ookniet
Lang verhaal maar ik zit erwel mee iemand tips?

Wow. Misschien iets meer leestekens gebruiken? Want nu is het gewoon één lange zin.

Anyway, toch proberen om eens naast iemand anders te zitten in de les, het is maar een uurtje en als het niet bevalt ga je de volgende les weer naast je vriendin zitten. En kan je in de pauzes niet eens bij andere mensen gaan staan ofzo?

ga gewoon met je vriendin mee naar dat andere vriendengroepje, misschien blijken ze wel aardig te zijn …

wow ik raak buiten adem van dit tekstje