Antilliaanse Feesten

Gaat er iemand naar Antilliaanse Feesten? Een festival met allemaal Latijns-Amerikaaanse muziek en hapjes en een optreden van Henry Santos (ex zanger van Aventura?

Ik zoek nog iemand om hier mee heen te gaan. Misschien dat er toevallig iemand anders is die hier ook heen wilt maar niemand heeft om mee te gaan. Mijn vriendinnen willen namelijk niet mee omdat zij niet van die muziek houden en het helemaaal in België is en ze de kaartjes te duur vinden.

Ik ga. vorig jaar ook geweest en heb Don Omar gezien (:
Als je tussen de 15 en 17 jaar bent, dan betaal je maar 15 euro per dag , en ouder dan moet je 40 euro betalen in vvk.
En het is niet helemaal in het zuiden van België ,maar 3 km of zo van de grens met Nederland ,dus helemaal in het noorden (:

Ja, maar ik wil 2 dagen gaan dus dan is het ¤70,- :stuck_out_tongue: En dan is het nog steeds ver voor mij want ik woon in Amsterdam. Dus ik begrijp wel dat mijn vriendinnen niet mee willen dan. :stuck_out_tongue: Maar ik zou eerst met mijn vriend gaan. Alleen het is uit, dus ik heb nu niemand meer om te gaan. :frowning_face:

^En kan je 1 vriendin toch niet overtuigen?

Nee, anders had ik dit topic niet aangemaakt he. :stuck_out_tongue: Maar ik begrijp ze wel ik zou dat zelf ook niet over hebben voor een festival waar ik de muziek niet leuk van vind. En het is natuurlijk niet alleen het festivalkaartje he, je moet daar dan ook overnachtten + eten en drinken + met de trein daar heen. Ik was paar weken geleden naar een ander festival in Belgie en toen was ik bijna 300 euro kwijt.

Wow klinkt echt leuk, maar het is in Belgie niet? ik vind 40 euro wel veel geld.

Ja het is in België, maar vlak bij de grens. Het is 25 km vanaf Breda. Kaartjes zijn idd duur. Maar als je naar een concert gaat betaal je ook zoveel geld voor een kaartje en dat is alleen maar voor een avondje voor één artiest. En dit is voor de hele dag met meerdere artiesten. En ik ben laatst naar een ander festival geweest, dat was net zoiets. Dat was echt super leuk en de festivals in België hebben echt een totaal andere sfeer in Nederland. Maar dat kan misschien ook aan de muziekstijl > doelgroep liggen. :stuck_out_tongue:

Up

hoi
ik ga er altijd heen

^hahahahaahah. :’) Faal.

Oke sorry, ik dacht dat is een of andere oude kerel aangezien het het 1e bericht is en meteen het email adress er bij staat, maar ze heeft wel fb. :'D maar goed.

haha nee ik ben geen kerel haha
ik ben echt een meid maar heb precies hetzelfde probleem dat ik wel vriendinnen heb maar niet die van de salsa houden en naar dit soort evenementen willen
ik bedoel het alleen maar goed

en ik ga jaarlijks naar dit evenement, vanaf donderdag al ga ik naar de camping.
Dit festival is erg leuk, ik wil het niet missen.
Maar zit dus met het probleem dat ik weinig vriendinnen kan overtuigen dat ze mee gaan of ze mogen niet van hun vriendjes.
Dus mocht je wel geinteresseerd zijn dan moet je me maar toevoegen op msn, want vind wel belangrijk om te kijken of we elkaar wel beetje aardig vinden:-)
en wat elkaars verwachtingen zijn etc.
groetjes