dit klinkt misschien stom, maar ik zweet best veel en snel… ik vind dit heel vervelend en ik ben bang dat anderen mij wel eens ruiken, ik heb zo vaak mogelijk deo bij de hand, maar heb het idee dat dat ook niet altijd even goed werkt, iemand tips?
Onder je oksels? Probeer die extra dry spray van Odorex
En dan voor de geur werkt Sanex (roller) goed.
Odorex
Odorex! & heb je de zoekfunctie al gebruikt? Volgens mij zijn hier al één of meerdere topics over.
Huhuh, vestjes en blousjes dragen. Daar zweet ik bijna nooit in:).
Alleen bij je oksels? Be so happy.
Ik zweet echt over mijn hele gezicht & ook op mijn hoofdhuid bij mijn haar, in mijn nek… durf amper uit te gaan, durf eigenlijk niks erdoor. En durf ook niet aan mijn moeder te vragen of ik odaban mag bestellen.
jullie zeggen nu wel allemaal odorex maar dat helpt ook niet
heb er ook last van :S
heb echt al vanalles geprobeert
ik doe nu vaak vesten aan en dingetjes waarin je geen vlekken kan zien
ohh ook slim om een deo fles in je tas te doen en tussen de lessen door ff snel spuiten
Heb je wel iets van Odorex extra dry geprobeerd dan? Niet de gewone lijn.
Dat spul is zo agressief dat ik er schrijnwondjes van krijg als ik er de aanbevolen hoeveelheid op smeer, doe er de helft op en dan zweet ik een stukje minder. Deo opspuiten de hele dag door helpt geen zak.
Normale deoaderant gaat niet het zweten tegen maar voorkomt alleen dat de geuren die de bacteriën op je huid produceren gemaskeerd worden met een ander luchtje. Als je echt iets tegen het zweten wil hebben moet je een antitranspirant kopen.
Daar heb ik ook erruggg veel last van :S Ik gebruik perspirex. Dat help soms wel
hoe heet die lotion dan? ;p
zou het graag proberen, maar ben het nog nooit tegen gekomen
Google/zoekfunctie.
Die troep is allemaal niet goed voor je toch?
Heb zoiets ooit gelezen op beautygloss.nl
Therme!
Odorex, kan je dat gewoon kopen in het Kruidvat e.d.? En welke moet je dan precies nemen? Om helemaal niet te zweten? Ik heb er namelijk ook veel last van.
Mijn wondermiddel is de deo van Lush! Het is een blok die je 's morgens (na het douchen) onder je oksels moet wrijven, en vervolgens zweet je een hele dag niet! Tenzij je een grote inspanning levert, maar dan nog stink je niet. (:
Deze heb ik:
http://www.lush.nl/shop/p…64/huid-deodorant-aromaco
Je doet er ook superlang mee.
oeps dubbel post
wees goed voor jelichaam gebruikt deao of deo roller