Anti saaie weekend verveel tips

Hallo mensen de titel zegt het al anti verveel tips voor als je een onwijs saai weekend hebt.
Bijvoorbeeld:
-Iets gaan bakken (denk aan een cake of taart)
-Gaan tekenen
-Een plattegrong van je kamer maken en al je meubels faan verschijven.
-Muziek luisteren en op girlscene zitten.
-Op zaterdag gaan winkelen
-Een stijlboek maken
-Verjaardagslijstje maken (voor als je bijna jarig bent)
-Al je mode bladen door gaan kijken en bijvoorbeeld make-up uitzoeken die je mooi vind(en dan misschien ook wel gaan kopen, moet je wel geld hebben)
-Met paint of photoshop of picasa2 iets moois maken
-Afspreken met je vriendin/vriendinnen
-Huiswerk maken/ Leren (jaja je zult me vast gek vinden maar ook je huiswerk moet af, en je zult je in ieder geval 30-60 minuten niet meer vervelen)
-Anti saaie weekend verveel tips bedenken:P
-Msnen(maarja als er niemand leuks is heb je daar ook niks aan)
-Zelf make-up maken
-Al je kleren uit de kast halen en kijken of je nog nieuwe setjes kunt maken.
-Al je kleren over elkaar aan proberen te trekken (is best moeilijk als het je lukt maak dan een foto en zet hem op dit forum:D)
-Uit proberen met make-up probeer een hele nieuwe stijl
-Je haren doen haal alles uit de kast (stijltang,krultang,haarlak,haarmouse,elastiekjes,klemmetjes maak een kei coole nieuwe stijl maak een foto en zethem op dit forum)

Hier zijn jullie denk ik wel even mee bezig:P Dus ga aan de slag en misschien hebben jullie ook nog tips zet ze onder mijn berichtje:D Dus snel reageren mensen

heel veel groetjes en ik ga is proberen al mijn kleren over elkaar aan te doen:P

http://forum.girlscene.nl…eel&data%5Bboolean%5D=AND

dump het gewoon in een bestaand topic oke -__-

er zijn hier al zo veel topics over :yawning_face:

HAHA! al je kleren over elkaar aantrekken, lijkt me lachen. En mensen, doe alsjeblieft niet zo ‘‘geërgerd’’ als hier al een topic over is. Boeiend, heb jij er last van ?

Ja, ik heb er last van.

Ik ga nu muffins bakken denk ik.

Als je er last van hebt dan moet je het gewoon niet aanklikken dus ik wil alleen maar positieve reacties hou die negatieve reacties maar lekker voor je:P
Ja echt al je kleren over elkaar aantrekken is echt grappig zeker als je het samen met een vriendin doet en dan evenveel kledingstukken en wie het snels al die kledingstukken aan heeft:P je gaat echt kapot van het lachen

Up voor mijzelf :grinning:

ik heb last van gezeur over ‘zo’n topic bestaat al’
get a life, who cares! ik kom hier voor mijn lol

Idd. Ik vind het soms best vervelend als een topic van 2007 wordt ge-uppt. Jemig dat is ook alweer 3 jaar geleden… Maak dan gewoon een nieuwe aan ;l

Maargoed. Ik moet beide dagen werken in het weekend. Dus ik verveel me niet zo snel. :stuck_out_tongue:

^^ Maar nu wordt een topic van 2008 ge-upt, alleen omdat iemand wil zeggen dat ze hier voor de lol komt…

Oh lol, ik had niet eens gezien dat het van 2008 was omdat er pas 1 pagina is… x’D

Meestal vind ik het wel irritant als hele oude topics worden geuppt en die dan al 20 pagina’s ofzo hebben. Maak dan gewoon een nieuwe aan, dan wordt je ook gelijk goed geholpen. U__U

Maar in de meeste gevallen heb je genoeg aan de informatie die in die 20 pagina’s worden gegeven, dus met een beetje lezen -evt. zonder uppen- kom je echt al heel ver.

iedereen zegt altijd dat je moet zoeken voordat je zelf een topic start omdat er anders teveel dezelfde topics komen. Maar als je dit al niet meer mag uppen moet je een nieuwe maken en dan komt er alwéér een nieuw topic. deze is nog sowat leeg en nog prima te gebruiken dus ik zie het probleem niet.

met wie praat ik eigenlijk? een modefreak en een noob. x’D

Ja deze heeft toevallig maar een pagina… Maar maakt het eigenlijk uit dan dat er teveel topics zijn? xD Ik bedoel die hele oude topics worden toch ook nooit verwijderd? Alles blijft staan tenzij het reclame is ofzo.

Iig ik vind het gewoon overzichtelijker als er (in de meeste gevallen) een nieuwe topic gestart word ipv zon oude topic te uppen. :slightly_smiling_face:

God, de ene keer word er gezeurd over het uppen van een oud topic, maar als je dan eens besluit een nieuw topic te openen word er weer gezegd ‘er is al zo’n topic, zoekfunctie!’ etc.
Ik snap best dat je niet 10 topics over 1 ongeveer hetzelfde onderwerp hoeft te hebben, dan moet men inderdaad maar gewoon hun verhaal kwijt in een wat algemener topic ofzo. Maar ik vind het altijd maar een beetje tegenstrijdig overkomen zeg maar.

Zo. Dat is eruit, dat zat me even dwars hoor xD :stuck_out_tongue:

No offense hoor, maar dit topic werd alleen ge-upt om het volgende mee te delen;

‘‘ik heb last van gezeur over ‘zo’n topic bestaat al’
get a life, who cares! ik kom hier voor mijn lol’’

Ik heb er zelf verder geen last van, maar nodig is het niet? Het gezegde is trouwens ook helemaal off-topic, hier zou eigenlijk een slotje op moeten komen.

Ik ben het met je eens hoor, xSuperGirl
en niet met n00b ofso

Jaja, dat vind ik ook wel hoor. Dit werd inderdaad heel doelloos ge-upt. Maaaar, ik zag even zo’n discussie hierover en ik zei maar even wat ik kwijt wilde over het algemeen, dus niet op dit topic gericht :wink:
Maar dit topic is inderdaad heel erg off-topic nu xD dus wat mij betreft mag er ook best een slotje op.