anti-roosshamppo

Zijn er hier nog meer mensen die last hebben van schilfertjes in het haar en daarvoor anti-roosshampoo gebruiken? Zoja, welke shampoo vinden jullie dan echt goed? Want ik heb nu namelijk tot nu toe die van elvive gebruikt, maar sinds een paar weken heb ik nu terug schilfertjes en wil ik eens een andere gebruiken. Iemand suggesties?

De antiroos shampoo van guhl werk ook goed. Hij is blauw en ruikt naar rozemarijn. Ik gebruik hem al een tijdje maar nu merk ik dat ik weer roos krijg dus ik ga ook weer een andere zoeken :grinning:

Ik heb van de kapper en dokter gehoord dat je even moet uitzoeken of je droge hoofdhuid hebt of roos. Heb je dat al uitgezocht?
Er zijn namelijk agressieve anti-roosshampoos (Head&Shoulders bijvoorbeeld) die je roos alleen maar erger lijken te maken, maar dat komt omdat je dan last hebt van een droge hoofdhuid :stuck_out_tongue:.

Hmm nee volgens mij heb ik geen droge hoofdhuid

Head and Shoulders werkt super!

Maar ik heb net van veel mensen al gehoord dat dat een heel agressieve shampoo is

Ik gebruikte er eerst een van Elvive, maar mijn haar werd er niet mooier op. Ik gebruik nu weer gewone shampoo, al ben ik dan echt een uur bezig met uitspoelen, en meestal zie je nog roos :frowning_face: Dilemma.

head&shoulders, en van nivea

Head & Shoulders.

Head & Shoulders voor de gevoelige hoofdhuid werkt voor mij goed, deze:

http://productimages.wehkamp.nl/is/image/Wehkamp/563200_pb_01/pdp-artikelfoto-616/head-shoulders-sensitive-shampoo.jpg

Voor die mensen dat Head & shoulders zeggen, ik heb net gehoord dat dat een heel agressieve shampoo is? :bored:

Ik gebruik ook head and shoulders en ik heb er helemaal geen problemen mee!
Misschien verschilt het per persoon?

Ohja en die van Andrelon is ook goed!

Ik merk niets van de agressiviteit, maar ik was mijn haar er ook niet iedere keer mee als ik was. Ik wissel af met normale shampoo, misschien dat het daardoor komt.

Als je echt roos hebt kun je beter naar de huisarts gaan, dan krijg je een receptje voor een anti-roosshampoo van de apotheek. Dit is heel rustig voor je hoofdhuid en toch effectief.
Als je toch een droge of gevoelige hoofdhuid hebt, en geloof me, meer mensen hebben dat dan je zou denken, kun je beter wassen met een milde shampoo of de conditioner only methode gebruiken. Oftewel, juist niet die agressieve shampoo’s als H&S, want die zijn veel te agressief, of je nou roos hebt of niet.

Die van Andrélon werkt voor mij ook gewoon goed.

Iemand nog tips?

ik gebruik de gember antiroosshampoo van de Bodyshop, werkt bij mij top