Anti-Puistjes spulll...

Hiii,
Ik begin last te krijgen van puistjes en ik wil graag iets als clearasil kopen zodat ze weggaan…
Hebben jullie maybe nog tips? Ik zit zelf te denken aan Nivea Young… maar ik hoor soms ook wel van mensen dat die je huid heel droog maakt… Njaah… pleaseee. reageer ff.

Bye-Bye spot/sos stick van Nivea!
3x per dag aanstippen en ze zijn binnen 2/3 dagen weg! =)

eigenlijk maken ze allemaal je huid droog want doordat je huid droog word gaan de puistjes weg.
byebye spot is inderdaad goed heb ik gehoord.

die heb ik wel geprobeert… Daar ben ik alergisch voor … Mjaah… in iedergelval TY voor hellpp

Uhm Clearasil?
Krijg je er alleen maar meer mee!
bye-bye-spot is inderdaad wel fijn. maar duurder dan de Beste Ouderwetse methode: een nachtje met tandpasta op je puistjes slapen!
2 desnoods.
werkt Perfect. want het droogt de puistjes uit

xsucces!

klopt tandpasta werkt heel goed.

Gebruik echt GEEN clearasil, dat verneukt je huid echt heel erg!
Ik zou trouwens de zoekoptie gebruiken, er zijn echt tientallen topics hierover.
Zelf gebruik ik trouwens tea trea washgel, oil & nachtcreme, werkt erg goed en droogt niet uit.

Ik weet niet waarom mensen zeggen dat clearasil niet goed is maar clearasil heeft me juist gered!! Ik heb nu geen puisten meer okee 2 ofso maar niet een hele gezicht!! CLEARASIL GEL WASH is heel goed je puisten gaan binnen 3 dagen weg en gebruik ik trouwens ook

nivea young werkte bij mij niet echt.

Oei, die sos stick werkte dus absoluut NIET bij mij! En ik ken veeeeeeeeele anderen bij wie het ook niet werkt!
Ik heb tea tree producten! Die werken best goed! Ik heb de washgel, nachtcreme, littekencreme. En ik heb ook nog slakkengel… maar dat is echt als je verder met puistjes komt… :S nouja, ik heb bijna niks meer door deze producten!! :grinning:
Succes!

Bij mij hielp dus egt helemaal niks heb egt alles geprobeert
en me hele gezicht zat onder
en toen ben ik naar de dokter gegaan en nu is het egt bijna helemaal weg
dus als je er egt veel last van heb en niks werkt kun je het best naar de dokter gaan… ik heb toen een creme gekregen dus geen pilletjes ofzo :wink:

Vichy Normaderm!=)
Het is prijzig, maar het werkt wel echt goed en is niet zo slecht voor je huis als bijv. Clearasil.

Clearasil moet je zeker niet gebruiken, is veeel te agressief.

Ik weet niet hoe erg je er last van hebt? Maar als je gewoon af en toe een puist hebt zou ik als ik jou was een milde reiniger kopen, maar wel van goede kwaliteit dus niet zomaar iets bij de Etos ofzo halen.
Als je er echt heel erg last van hebt, helpt een 3-stappenplan (reiniger, toner, crème) goed.

Producten van skinapeal :slightly_smiling_face: moet je maar naar vragen bij de drogist het werkt bij mij supergoed !! na 2 weken zie je al zoveel verschil !!! ik hoop dat je er wat aan hebt :wink:
xxxx

Rustig zeg xD
Is onze mening. Hoeft niet op jou te Slaan.

Go tandpastaaaa XD

Clinique anti blemish 3 step system. Ik heb best wel last van acne en hiermee is het bijna helemaal weg. Geen goedkope troep á lá clearasil, nivea, garnier etc. kopen, word alleen maar erger van.

Wat je dus níet moet kopen is dat Lush Fresh Farmacy, wat een tijdje terug op de homepage stond.
Het werd bij mij erger ipv minder!
Maar elke huid is dus anders, ik zou gewoon verschillende dingen uitproberen en gebruiken wat bij jou helpt.
Wat ik trouwens fijn vind zijn de Tea Tree producten van de Kruidvat. Goedkoop en Effectief!

idd, de washgel ind ik wel fijn. maar als je huid snel uitdroog is dit niet echt een product om aan te raden.
van vichy hebben ze ook zo’n lijn waar van dat bronwater en minerale enzo inzitten (wit/blauwe verpakkingen). ik gebruik nu ong. 4 dagen de wascrème, en zag eigenlijk gelijk al de eerste keer verschil, en hij droogt je huid niet uit. verder gebruik ik essence scrub en dodezeezoutcrème