Anti-guide to writing

Stijlvol gestolen van Gaia online xD

Soms gaan mensen gewoon zo op in hoe je wel moet schrijven, dat het wat te serieus word.
De anti-guide is een soort door iedereen geschreven handboek in omgekeerde wereld.
Dus, for the slow minds among us; het is dus niet de bedoeling dat je de ‘tips’ serieus neemt xD

In plaats van; Probeer niet te vaak het woord ‘en’ te gebruiken
Schrijf je het zo op; Probeer zoveel mogelijk van het woord en gebruik te maken en let niet op wat anderen daarvan vinden en als ze kritiek hebben is dat alleen maar om jou neer te halen.

Met andere woorden; een heerlijk sarcastisch topic, just for funs 'nd stuffs :3

I’ll start.
Komma’s zijn goed, je moet proberen, ze zoveel mogelijk in je zinnen te verwerken, en, als mensen daar wat van zeggen, negeer ze dan, gewoon, want, komma’s, zijn je beste vrienden,

Afkortingen! Waarom moeilijk doen? Screw voluit schrijven; ff, brb en sws kunnen heus wel gewoon in je verhaal hoor, niemand die het opvalt.

Als je slim bent, hou je de dingen overzichtelijk. Niemand houd van variatie; gebruik gewoon steeds ‘en toen’ en alles komt goed.

Niemand vind het leuk als er doden vallen, maar drama is goed, dus probeer zoveel mogelijk bijna-dood-ervaringen toe te passen.

Spellingscontrole is voor sissies; je kan het echt wel in één keer goed doen. meteen posten die handel dus.

In een fantasyverhaal is je personage de uitverkorene met duister verleden. Einde discussie. Sowieso.
---------------------------------------------

Geen ide eof dit aanslaat, maar ach, 't is het proberen waard ^^
Note; ik probeer niemand te beledigen ofzo, ik zag het daar gewoon en het leek me grappig hier ook zo’n soort topic te hebben.

Haha, het lijkt me wel leuk om een keer te proberen, al zou ik mijn interpunctie niet omvergooien :’)

Maaree, is het de bedoeling dat we het hier gaan testen en ervaringen uitwisselen of iets?

Dus like; getallen onder de 20 gewoon als getallen opschrijven?

Yup ^^
@Pivoine; nope, gewoon dat je tips en dergelijke omkeerd of zo formuleert dat het dus een soort anti-tip word. Just for laughs

Some more:
Maak de hoofdpersoon zoveel mogelijk als jezelf, want daar herkent iedereen zich in. Zorg er ook voor dat jouw dialect goed naar voren komt, ookal speelt je verhaal zich in Middeleeuws Rusland af; je lezers zullen het geweldig vinden.

Geschiedenis=fantasy. Niemand houd van een historisch verhaal. Alles wat zich in het verleden afspeelt is fantasy, einde discussie.

Elven zijn lang, gracieus en beter dan mensen. Iedereen die beweert dat dat geen must is, is gek.

Kritiek is om je neer te halen en word slechts ge-uit door bittere mensen die zelf niet kunnen schrijven. Luister er niet naar!!1!!one!

Ik vind dit geweldig :stuck_out_tongue:
Lijkt me leuk voor school, lekker laten zien dat je er schijt aan hebt :’)