anti-geert wilders website

haai,
ik heb een website gemaakt tegen geert wilders.
www.everyoneweb.com/partijtegenwilders

oh.

politieke lijder

Dat wordt niet serieus genomen zo…

hahahahaahahaa.

je moet die vent gewoon in zijn eigen ‘waarde’ laten…
volgens mij vind hij dit soort sites alleen maar leuk, krijgtie lekker aandacht -.-

Wat schiet je hier mee op? Like…he cares? Daarbij ziet die site er erg crappy uit, een proffesional als hij zou dit nooit serieus nemen.

Oja je bent echt de enige die zo een site maakt. En zoals de andere al zeggen; like he cares.

Wat is de waarde van de website precies? ik bedoel je zet er alleen onder of je het er oneens of eens mee bent, je beargumenteerd je mening niet door een goed standpunt te geven oftewel de site is compleet nutteloos.

Dom om zo’n website te maken :anguished:?

niet heel slim nee

denk inderdaad dat hij dit soort dingen alleen maar leuk vind omdat hij dan meer aandacht krijgt …
maar ik snap je standpunten wel, alleen misschien slimmer om de website op te heffen :wink:

wat wil je eigenlijk bereiken met deze website?
denk je nou echt dat dit het tegen zal houden? nee, het verspreid alleen maar meer haat naar wilders toe en daar help je de samenleving ook niet mee.

ik weet niet hoe oud je bent, maar het doet me denken aan wat kleine kinderen die het leuk vinden om zogenaamd ook een politieke partij te zijn, net als kinderen die spelen alsof ze bij het leger of de brandweer zitten.

hahahahahahhahahahahahaha

even op adem komen

hahhahahahahahaah.

Sorry, maar ten eerste is het politiek leider.Ten tweede zijn partijvoorzitter en fractievoorzitter aan elkaar. En volgens mij, correct me if I’m wrong, kun je pas fractievoorzitter zijn als je in de tweede kamer zit.

Bovendien is een fractievoorzitter en een politiek leider in meeste gevallen hetzelfde, tenzij de politiek leider al een functie in het kabinet heeft, zoals bijvoorbeeld minister. Volgens mij is geen van jullie minister :slightly_smiling_face:

Maar allemaal wel leuk verzonnen enzo :wink:

hihi, hebben jullie al gezien dat bij topic ‘meningen van Girlscene’ staat?

Ik wist niet dat raadsvrouwen tegenwoordig onderzoek deden op Girlscene :slightly_smiling_face:

Ik zou zeggen: nog even oefenen, al vind ik het wel heel tof dat jullie zoveel moeite maken, en met politiek bezig zijn.

haha ik vraag me af of die mensen er van af weten dat die dingen nou ook op die site staan, ik zou het niet goed vinden in ieder geval xD

Dus hij mag niet tegen de Islam zijn maar jij mag wel tegen hem zijn?

Appart…

HAHAHAHA

ja dit zal helpen! :grinning_face_with_smiling_eyes:

haha YEAH!

oké, hier is mijn website! www.everyonewebs.com/partijvoorwilders!

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik denk niet dat dit serieus genomen gaat worden… :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hoezo partij tegen wilders
Ben jij een partij?:grinning_face_with_smiling_eyes: