Nou, zoals de naam van dit topic zegt ben ik anti-alcohol. Ik ben benieuwd of meer meiden dat zijn hiero?
Ik zelf heb nog nooit echt alcohol gedronken en het hoeft voor mij de komende tijd zeker niet!! Ik heb niks tegen mensen die alcohol drinken natuurlijk, mijn vriendinnen doen het ook. Alleen zij doen dat af en toe op een feestje en dan ook niet op elk feest. Ze zijn dan ook niet dronken maar aangeschoten. Ik vind het raar als mensen bij elk feestje alcohol drinken om lol te hebben! Ik heb wel ns gemerkt dat iemand heel rustig is en als ze dronken is wilt ze ineens gek doen en dansen. Dat doe ik ook al zonder alcohol!!
Hier iets waar ik me kapot aan erger: woensdagavond heb ik toneel en soms ga ik daarna mee wat drinken in zo`n cafeetje. Ik nam een cola en een volwassen man zei dat dat dapper was (ik alleen iets zonder alcohol).
Dat vond ik zwaar irritant, dat hij dat zei. Wat heb ik ermee te maken dat zij wel alcohol gaan drinken? En ik vond het niet raar of erg hoor van hun, ze zijn allemaal volwassen en ik kon erg om hun lachen
Vinden jullie dat ook raar gezegd?