Hola, mijn andere verhaal loopt bijna af dus ben ik begonnen aan een nieuwe. Ik wou dit keer totaal iets anders. Ik ga een soort chiklit (meiden verhaal) schrijven. Ik wil eigenlijk geen proloog schrijven, het is leuker als alles spannend blijft, maar als daar behoefte aan is hoor ik het graag.
Ik ga in hoofdstukken schrijven en elk hoofdstuk heeft zijn eigen titel en foto. Ik hoop dat jullie dat leuk(er) vinden.
Ik hoor graag opbouwend kritiek, tips, reacties etc.
Coke and disaster dates.
http://img718.imageshack.us/img718/3127/hoi1n.jpg
‘Mag ik twee hamburgers!’ schreeuwde ik naar achteren terwijl ik bezig was met cola inschenken. Het was vandaag heel druk en ik had na een uur al geen puf meer. De man die net als elke maandag hier kwam en altijd hetzelfde bestelde keek me lachend aan.
‘Het is druk vandaag,’ zei hij. Ja, natuurlijk was het druk. Het was hier altijd druk op maandag, maar vandaag was het anders. Op de hoek van het restaurant, in het theater, waren de audities voor Sing Out Loud bezig. Dat was een nieuw programma hier in Seattle. Er waren mensen uit het hele land hierheen gekomen, speciaal voor die audities. Natuurlijk kregen die allemaal honger voor en na de audities, dus kon ik weer heel hard werken voor hen. De hamburgers waren klaar en ik nam het dienblad over van Daniel. Ik gaf de man zijn bestelling en hij liep naar zijn vertrouwde plek, die toevallig vrij was. Ik zuchtte en nam de bestelling van de volgende klant op. Dit ging al uren zo. Waarom kon ik niet de besteller zijn? Waarom kon ik niet net als de meeste van mijn vrienden zijn? Waarom stond ik hier achter een kassa met een walgelijke pet op en moest ik de mensen dienen. Waarom was ik Arabella Rosé?
Verder?