Another boy-issue ;)

Hee meiden!
Ik vind dus al een tijdje een jongen leuk, die ik al best lang ken.
Eerst had ik heel erg twijfels over hem (of ik hem echt leuk vond)
omdat hij geen ‘standaard’ jongen is,
en m’n vriendinnen vinden hem niks.
Hij zit wel bij me in de klas bij sommige vakken.
Maar ik krijg hem eigenlijk niet uit mn hoofd!

Ik stuur hem wel eens een smsje,
en dan krijg ik meestal hele lieve smsjes terug.
Eerlijk gezegd heb ik liever niet dat mijn vriendinnen zich ermee gaan bemoeien :wink:
Maar kzou toch wel wat meer met hem omgaan:
kijk het is lastig; ik vind hem leuk en ik denk best vaak aan hem,
maar het is ook weer niet dat ik zonder twijfel zeg ‘ik ga voor hem!’.
Al heb ik sterk het idee dat dat komt omdat mijn vriendinnen hem niks vinden.

Nou goed, mijn probleem is dus dat ik niet precies weet hoe ik nou verder contact met hem moet maken: ik dénk dus dat hij mij wel leuk vind.
Hij behandelt mij heel anders dan andere meisjes, hij kijkt altijd meteen op als ik begin te praten, hij kijkt ook redelijk vaak naar mij, en smst altijd meteen terug.
We hebben dus over een paar weken buitenlandse reis, en hij gaat met dezelfde mee als ik (en al mijn vriendinnen), namelijk Barcelona!
M’n gevoel zegt dat daar het perfecte moment is om ‘een stapje verder te zetten’,
maar hoe? :stuck_out_tongue:

[i]kijk; aan de ene kant wil ik dus meer met hem optrekken.
Vooral in Barcelona.
Aan de andere kant zit ik er absoluuut niet op te wachten dat mijn vriendinnen gelijk ophef gaan maken
Want zij zeggen niet: o okee.,
maar eerder: WAT! OMG!,
waardoor iedereen het uiteindelijk binnen 1 dag weet. Daar is het namelijk op stukgelopen met m’n vorige ‘flirt’, paar jaar geleden.

Dus ik wil het liever een beetje onopgemerkt en stiekem doen, om het zo maar te zeggen. (A)
Hoe ga ik dat aanpakken?
Iemand ideetjes voor in Barcelona?[/i]

Dat schuingedrukte is voor de mensen die geen zin hebben om het hele verhaal te lezen,
dat eerste en laatste deel is namelijk het belangrijkst :wink:

volgens mij ligt het hele probleem bij je vriendinnen ? Zeg het hun eerlijk en vraag of ze zich er niet mee willen bemoeien. Als het echte vriendinnen zijn, zullen ze het wel begrijpen.

Nouja het gaat toch niet om je vriendinnen hem leuk vinden toch? Het draait om jezelf, vind ik. Want sommige mensen mochten myn ex ook niet maar ik bedoel het is toch mijn vriend niet de jouwe. :stuck_out_tongue:

Zo’n situatie zit ik ook,alleen zit hij niet bij mij in de klas/op school.
Moeilijk!

Succes!(L)

x.
(Zie het maar als up ofso)

Niet helemaal…
Ja okee, een beetje , haha
Maar zij hoeven toch niet alles erover te weten? :stuck_out_tongue:
Het zijn wel goede vriendinnen van me hoor,
maar het zijn gewoon meiden die altijd heel overdreven reageren.
en vooral omdat zij totaal niks in hem zien, denk ik niet dat ze het begrijpen.
Daarom sms ik hem ook meestal, op school praat ik ook veel met hem, maar mijn vriendinnen weten alleen niet dat er net wat meer achter zit :wink:

Trouwens, ik zal maar gewoon zeggen dat ik de ballen niet heb om het ze te vertellen :wink:

Ik zou gewoon eens rustig praten met jouw vriendinnen.
Zeg ze dat je het niet leuk vind dat ze je niet een beetje steunen.
Ze moeten ook niet ineens helemaal anders reageren, maar er toch voor jouw willen zijn, want zoiets wìl je gewoon met je beste vriendinnen delen!:slight_smile:
Oh, dat klinkt echt leuk voor je met die jongen,
veel geluk verder! :wink:
'x

Okee thanks :wink:
Hij is inderdaad echt lief.
Niet echt knap, maar okee, haha.

Iemand nog tips voor Barcelona?

‘waardoor iedereen het uiteindelijk binnen 1 dag weet. Daar is het namelijk op stukgelopen met m’n vorige ‘flirt’, paar jaar geleden.’

dat had ik een paar maanden geleden ook. nu is dr een nieuwe jongen zegmaar en ik heb nu gewoon alleen vriendinnen dr over verteld die niet dom reageren want ik heb dr geen zin in dat ze zich weer overal mee bemoeien waardoor die jongen dus terugdeinst.
maar heb niet echt tips sorry… misschien kan je in barcelona als jullie ergens zijn ofzonaast m gaan zitten en dan praten enzo… ik weet echt niks :stuck_out_tongue_winking_eye:

Haha ik dus ook niet :stuck_out_tongue:
Maar idd, iedereen wist het dus binnen 1 dag. En die kruisverhoren van vrienden waren nog niet eens het ergste (niemand geloofde dat ik hem leuk vond, daarom :stuck_out_tongue: ),
maar we irriteerden ons allebei echt enorm aan hoe kinderachtig iedereen reageerde. En het was helemaal niet zoals het hoorde te zijn, dus toen hebben we er uiteindelijk mee opgehouden.

precies, ze moeten hun mening gewoon voor zich kunnen houden als jij dat wilt. vind ik.

Ik zou niet teveel van je vriendinnen aantrekken en gewoon voor die jongen gaan.

Ikzelf ga over een maand naar Rome en mijn crush dus ook (: nu moet ook nog bedenken hoe ik de eerste stap ga zetten…

Aah ik weet dat ik niet naar m’n vriendinnen moet luisteren :wink:

Maar ik krijg op de een of andere manier steeds twijfels.
Kijk ik voel me echt aangetrokken tot hem,
maar ik denk niet dat we iets zouden kunnen krijgen.
Het is eerlijk gezegd meer een flirt waarvan je van te voren weet dat het niet serieus wordt. Waarom doe ik het dan?
Omdat ik hem leuk vind :stuck_out_tongue:

Hmm eerlijk gezecht vind ik t dom van je vriendinnen. Zijn t wel echte vriendinnen? K bedoel als jij hem toch leuk vind en jij daar gelukkig mee bent dan is t toch goed? Als het echte vriendinnen waren acepteeren ze het en gaan ze er gewoon volwassen mee om. Ga anders gewoon met je vriendinnen er over praaten het zijn ten slotte je vriendinnen waar je alles tegen hoort te vertellen . Zeg dat je denkt dat je hem leuk vind maar dat iets je tegen houd en je denkt dat hun ( je vriendinnen ) er mee te maken hebben. Hier voel jij je ongelukkig door. Als het echte vriendinnen zijn zullen ze je heust wel begrijpen. Good luck

Thanks.
Het zijn inderdaad misschien niet de beste vriendinnen die je je kunt voorstellen, maar toch heb ik echt een hele goeie band met ze en ze hebben vaak goeie raad.
En weetje wat het is, ik denk dus dat het niet echt iets kan worden met die jongen, en dat weten zij ook.

Sjeee, ik denk dat je beter een FRIENDS- issue ervan kan maken. Als je vriendinnen het binnen 1 dag aan iedereen doorvertellen, wat zijn dat dan voor vriendinnen? En sowieso als ze het niet kunnen accepteren.

Volgens mij vinden ze zichzelf heel wat als ik zo hoor hoe ze misschien zouden kunnen reageren… Ik zou zeggen: gewoon met hem praten! En niks van je vriendinnen aantrekken (:

haha :stuck_out_tongue:
nou kijk, ik heb 3 goede vriendinnen en nog een stuk of 7 vrienden waarmee we altijd omgaan. Het is op zich niet erg dat al die 7 het weten, maar dan heb je er al 10 die gaan reageren van : huh, hij? jij?
terwijl ik niet eens weet wat ik nou écht wil…
ik denk dat ik maar gewoon doorga met wat ik nu doe, en zie wat ervan komt. als ik hem nog steeds leuk vind als ik in Barcelona ben, onderneem ik misschien stappen :wink:
Heeft verder nog iemand tips?