anorexia

Ik voel mij mager,op school als ik door de gangen doorwandelt zeggen ze allemaal tegen mij dat ik anorexia heb.Ik eet veel en toch voel ik mij mager en slank:(wat vind jij ervan

heb tzelfde, alleen noemen ze mij op school geen anorexiapatientje ofzo,wees er trots op dat je kan eten wat je wilt zonder bij te komen, als is het soms wel fijn om een beetje meer bij te komen… die mensen zijn alleen maar jaloers op je.

idd,ik ben blij hoe ik ben ze mogen jarloers zijn nie tedik en niet tedun.xik ben wie ik ben!

[i]Ik vind het vooral kut voor je datje voor ‘anorect’ ed. wordt uitgescholden. Bedoel als dat nu je bouw is, kan jij er toch niet aan doen? Ofwel dan?

't Is ook belachelijk dat mensen zoiets doen. Denk ff na zeg. Je kan mensen heel erg kwetsen zo. Stel je voor datje het dan echt heb, en dat dan ineens iemand ‘anorexiakip’ naar je roept ofzo. Moet vreselijk zijn toch? Grow up zeg.[/i]

heb je verder een gezond gewicht??? dan zou ik me er gwn niks van aantrekken! al is dat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan :wink: als je géén gezond gewicht hebt moet je langs de dokter/dietiste die kunnen je dan een aankomdieet voorschrijven.

tis waar wat je zegt je zelf zijn!

idd,ik ben blij hoe ik ben ze mogen jarloers zijn nie tedik en niet tedun.xik ben wie ik ben!

Mijn vriendin zeg altijd jij bent mijn anorexiapatientje en ik ben wel slank maar echt geen anorexiapatientje

Waarom maak je dan dit topic aan?

sorry maar ik kan dat zo niet zeggen.
dat moet ik echt op een foto zien.
kan je geen foto erop zetten?
als je het niet wil is het niet erg hoor!
Maar zoek anders op google een paar website’s die over anorexia gaan.
Dan kom je er misschien achter.
je kan het ook met je ouders erover hebben.
zoek in iedergeval wel hulp als je vind dat je mager bent, dan kunnen mensen je misschien van deze gedachte halen als je niet té dun bent.
en anders kunnen ze je ook helpen als je wel té dun bent.

Nou succes hea!
ik hoop dat je er wat aan hebt.
ik zal anders wel even voor website’s kijken!

xxx

Stichting Anorexia Boulimia Nervosa: 0900-8212433 ( tussen 8:30 en 18:00 op werkdagen)
Voedingscentrum:070-3068888 ( op werkdagen tussen 9:oo en 17:00 )
Gemeentelijke gezondheisdienst: kijk op www.ggd.nl voor telefoonnummer in jou buurt.

Als je dat liever niet wilt kan je natuurlijk ook nog naar www.kindertelefoon.nl/chat gaan om er over te praten!
Veel succes & ik hoop dat je er wat aan hebt!

xxx