Anorexia

Deze morgen heb ik te horen gekregen dat een vriendin is opgenomen in het ziekenhuis met anorexia. Ze is een jaar jonger maar zat vroeger bij mij op weestrijdturnen, we waren dus heel vaak samen. Nadat we allebei gestopt zijn met turnen en ik naar het middelbaar ging en zij een jaar later hebben we niet zoveel contact meer we babbelden soms nog… Ik voel me zo schuldig dat ik niets heb gedaan ik zag haar vermageren maar heb nooit aan anorexia gedacht. Wat moet ik nu doen? Ineens terug veel contact zoeken? Gewoon eens bellen of op bezoek gaan? Of helemaal geen contact? Al bedankt ;s

Waarom zou je je schuldig voelen? :confused: Net alsof je toendertijd kon weten waar ze aan leed. Ik zou een kaartje sturen en d’r beterschap/succes wensen. Niet ineens langsgaan, ze ligt er niet voor de lol en schaamt zich waarschijnlijk.

Als ik jou was zou ik haar eerst smsen en vragen wanneer je haar best kunt bellen…
Of gewoon smsje sturen. met bijv. hee *naam*, ik hoorde dat je in het ziekenhuis ligt. ik wou je even heel veel sterkte wensen. Je kunt me altijd bellen als je even iets kwijt wil. liefs * jou naam* of zoiets…

veel succes.

ik wist dat het niet meer zo goed ging, maar elke keer wanneer ik haar zag en vroeg of alles goed was zei ze ja. Ze werd ook wel wat gepest… Maar ik snap echt niet waarom ze was altijd kei vriendelijk en grappig. ;s ik heb echt gewoon een stomme dag…

ja dat ga ik denk ik doen en een kaartje sturen… Bedankt, ik moest het gewoon even kwijt…