Hallo,
Voor mijn opleiding moet ik de eetgewoonten van jongeren onderzoeken. Nu moet ik alleen nog een interview houden. Zelf leek het me erg interessant om een interview te houden met iemand die een eetstoornis heeft gehad/ of het nu nog steeds heeft.
Ik begrijp best dat je om privacyredenen niet graag mee wilt doen. Daarom kun je in het interview een ‘schuilnaam’ krijgen. Je zult dus niet voor anderen te herkennen zijn als je dit niet wilt. Het verslag wordt ook alleen maar gelezen door mijn coach en mijn medestudenten die met mij de gehele opdracht moeten doen.
Dus als je anorexia o.i.d. hebt gehad en je wilt mij helpen met mijn opdracht, dan zou ik graag willen dat je contact met me op wilt nemen. Het interview doen we dan gewoon via de e-mail. Dit interview moet dit weekend gebeuren.
Ook als je bijvoorbeeld de beste vriendin van een meisje was/bent dat anorexia heeft(gehad) mag je contact opnemen. Hier kunnen we dan een interview houden over hoe het is als beste vriendin van een meisje met anorexia.
Graag zou ik jullie hulp willen gebruiken. Je kan me dan een note sturen en dan neem ik contact met je op.
Jullie zouden me heel erg kunnen helpen…