anorexia

ik wil graag jullie mening weten over anorexia, zelf vind ik het aandachttrekkerij maar het is ook een hele erge ziekte.

ZOEKFUNCTIE

Ik denk dat er meiden zijn die écht onzeker zijn, en die het daarom doen. Maar ik denk ook dat er meiden zijn die het doen omdat er zo veel over is, bijvoorbeeld die pro ana sites of hoe ze ook heten. Iedereen steunt elkaar daar alsof het goed is ofzo dat je de hele dag slechts één kopje thee drinkt. Dat is echt ziek. Dan ben je echt gestoord. Sorry hoor, maar kom op zeg.

Ik vind het geen aandachtekkerij, die mensen die dt hebben vinden zichzelf gewoon dik en zijn onzeker over hun lichaam en daar willen ze dan wat aan doen en dan gaan er te ver in. Ik ben zelf ook niet altijd tevrden over me lichaaam en ga dan ook minder vet eten enzo maar daar wil ik dan ook geen aandacht mee trekkenn … :wink:.

je kan er niks aan doen, want het zit in je hoofd.
mensen met anorexia willen het ook niet hebben hoor. het is niet hun schuld.

Sorry, maar ‘minder vet eten’ vind ik toch echt niet vergelijkbaar met anorexia. Maar goed.

Nee ik ook nieet !
Dat bedoel ik er ook niet mee, maar gewoon dat je niet met alles wat je doet als het om je lichaam gaat er mee aandacht hoeft te trekken en zo ook niet met anorexia.

Ik vind het echt heel erg en zielig…
Ze kunnen er zelf ook niks aan doen!

je hebt mensen met anorexia, en je hebt mensen die aandacht nodig hebben. bijvoorbeeld, als iemand die ik misschien 2 keer paar jaar spreek opeens helemaal naar gillend naar me toekomt en zegt; OHMYGOOOOOD IK HEB ANOREXIA dan vind ik inderdaad dat diegene aandacht trekt. bovendien, als je echt anorexia zou hebben zou je er niet zo over ‘boasten’ ofzo.

als iemand verslaafd is aan drugs of alcohol, zeg je toch ook niet. "Wat een aanstellerij. "
Deze meiden/jongens zijn veslaafd aan afvallen, en krijgt daarbij een heel slecht beeld van zichzelf.
NIETS AANSTELLERIJ!

Vreemd topic dit. Je vind het aandachttrekkerij maar toch ook wel een erge ziekte?
Anyways, gebruik de zoekfunctie.