anorexia wijf.

hoi,

ik heb een vriendin, en daar zij ik de hele tijd als grapje tegen dat ze dik was… en eerst lachte ze maar nu heeft ze volgens mij anorexia!:open_mouth:
want ze eet niet veel meer, en als ik dan als grapje zeg: ja dat mag ook wel, want je bent wel dik. lacht ze niet meer… maar het is ook jammer enzo want ze is nu een beetje saai…
Edit; oja en toen zij ik een keer tegen haar als grapje toen ze niks at “anorexia wijf” en toen lachte ze ook niet dus dacht ik: misschien is het wel echt waar!?

wat moet ik doen??

waarom heeft dit als titel anorexia ‘wijf’

1. anorexia ‘wijf’ ?
  2. zij = zei
  3. ze is nu een beetje saai? belachelijk dat je tegen haar zegt dat ze dik is, of het nu een grapje is of niet mensen kunnen dit heel verkeerd opvatten. Ik zou eens goed met haar gaan praten en je excuses aanbieden want als ze echt een eetstoornis heeft, is het niet iets om grapjes over te gaan maken en te zeggen dat ze ‘saai’ is.

En jij bent een dom wijf.

Lekker aardig ben je tegen je vriendin dan.
En sorry hoor, maar ik vind je een beetje raar overkomen, ook al met die typex-verslaving.

:grinning_face_with_smiling_eyes: Dus omdat ze anorexia heeft, is ze saai? Tja, eigen schuld, dikke bult

Okeeee, je komt lichtelijk over als en bitch. Maar misschien bedoel je het zo niet, ik zou met haar praten en sws niet meer van dat soort grapjes maken, je hebt misschien niet door wat voor effect dat soort dingen kunnen hebben, ookal bedoel je het niet zo… Ieder geintje heeft zn seintje;)
Maar blijf op haar letten, ga niet zeggen dat ze saai is, want zelf zit ze dan waarschijnlijk ook helemaal niet lekker in haar vel en noem haar zeker geen wijf want dan kan je jezelf helemaal geen vriendin noemen.

1. Wat een titel zeg
  2. Ik noemde een vriendin van mij ook eens varken. Een keer “voor de gein”. Onze vriendschap is er daardoor kapot aan gegaan.

Ookal was het een grapje, je moet inzien wat je hebt gezegt haar dus echt heeft gekwest. En woorden kunnen soms meer doen dan daden. Ik vind het ook echt heel erg DOM van jou dat jij dan ook zeg “Ze is nu een beetje saai”.
Ik zal jezelf nu even voor je kop slaan, en haar nooit meer voor “de gein” dik noemen. Want als ze echt anorexia heeft. Moet jij je echt eens even ga nadenken.

Ik vind het ook behoorlijk stom dat jij zo praat over een probleem.

fail.

DIKKE fail

damn… girl. check jezelf eens na… hoe tof zou jij het vinden als je de situatie omdraait en je vriendin tegen jou zou doen als jij tegen haar doet? :open_mouth:

normaal zou ik zeggen: praat er met haar over dat je je zorgen maakt en dat je haar wil helpen maar ik krijg het idee dat jij niet de juiste persoon bent om haar te steunen.

dus nu is mijn advies aan jou: check jezelf eens na! en vertel je vriendin dat je heel stom bent geweest en dat je het eigenlijk niet waard bent nog haar vriendin te zijn.

jij bent echt dom weetjedat.
ik weetniet of je dit als ‘grappig’ grapje bedoeld maar dit slaat helemaal nergens op.
volgensmij heb jij eerder een probleem dan haar, als het echt een vriendin is (en geen wijf) en je bang bent dat ze annorexia heeft zou ik er maar even goed over praten en echt zorgen over maken want misschien komt het wel door jou, kijk hoe lullig je doet? en hoezo zou je voor de grap haar dikwijf of annorexia wijf noemen als je haar niet zo vind? of misschien is ze wel echt ziek?

Ach. Jij was ook het meisje (ja dat vraag ik me nu wel af, wat je bent) met die typexx verslaving? Lekker bezig meid.

Epic.

ik vind het ook gwn heel dom eigenlijk,
ik weet dat ik niet dik ben, maar ik vind mezelf tótáál niet dun!
als iemand mij de hele tijd dik zou noemen, zou ik dat echt heel kut vinden!
&als je haar dan ook nog eens saai gaat noemen omdat ze onzeker is van jouw domme reacties…

Pff, je hebt gelijk anorexia als je een keer wat minder eet of niet meer lacht om een grapje van een vriendin of whatever?
Je kan het ook overdrijven he.
Anorexia is veel meer dan alleen minder eten.
Waarom open je dit topic trouwens als anorexia wijf?
En wat ben je een leuke vriendin als je tegen je vriendin zegt dat ze wel wat minder mag eten omdat ze dik is, ook al is dat als grapje.

Ik kan me voorstellen dat ze zo doet als je haar dik noemt. Misschien moet je er gewoon mee ophouden, is dat al eens in je opgekomen?

Echt grappig om tegen je vriendin te zeggen dat ze dik is…

je bent triest, thats all i can say

Jezus hé, hoe dom kun je zijn? En waarom herhaal je dat soort ‘grappen’? Misschien wist je nog niet dat er mensen zijn die zich dat soort dingen enorm aantrekken, maar goed, die bestaan dus.