anorexia of niet?

niet meer nodig,
heb erover gepraat,
en ik weet nu dat het helemaal niet nodig is!
kwam denk ik omdat ik een tijd echt niet lekker in mijn vel zat!

iedereen bedankt voor reacties!

Ik denk wel dat je een eetstoornis hebt… Ik eet echt heel veel maar ik word maar niet dikker x’D Op http://games.voedingscent…mass_index/body_mass.html kun je kijken of je niet te dik/dun bent… kun je wel 'ns doen :wink:

xx

Ontkenning is een symptoom van Anorexia nervosa. Jij ontkent het niet dus dan heb je het niet.

Of zoiets

Dat hoeft niet. Ik heb ook anorexia gehad en ik wist ook op een gegeven moment wat er met mij aan de hand was. Ik wist dat ik niet at, ik wist dat ik mezelf dik vond en haatte. Dus dat vind ik er geen symptoom van.

Bij mij was het echt obsessief, ik wilde heel lang niet stoppen. Ik ging er ook mee door als ik dunner werd. Ik denk dat het zo is met iedereen.
Dus ik denk dat je geen stoornis hebt omdat je het alleen maar doet wanneer je er ‘zin’ in hebt.

Stop er wel mee, het kan uit de hand lopen, en het is volkomen nutteloos.

Foutje XD

^huh ik dacht al XD

Okeee, je voelt je dik! Wat is beter? Gezonde tussen doortjes. Dus brood of 3 craccers. Niet het ontbijt overslaan. En je mag natuurlijk wel een keer in de week een chipszakje. Je moet niet over je lijf zeuren. Als iedereen even is dan is het ook niet leuk. En weetje wat je lichaam ook mooi maakt. Verzorging. En bruine tint! xx

Nee ik denk niet dat je anorexia hebt. Je ontkent het niet inderdaad.
Sterker nog, ik heb het idee dat je alleen maar bevestiging wilt ofzo.
Komt een beetje aanstellerig over.

Hier ben ik het wel mee eens, behalve die bruine tint. Dat is niet het enige wat mooi is. En heel moederlijk maar smeer je altijd goed in in de zon! Hahaha.

Anorexia is een mentale ziekte, en ik denk zolang je jezelf niet haat en in de put zit niet echt kan spreken van ana.
Ik zou zeggen dat je eerder wat ongezond op je lijn let soms aangezien je niet altijd nog méér wilt afvalle :slightly_smiling_face:

Ik zit hier eigenlijk best wel mee,
want ik weet niet zeker of ik anorexia heb,
want het is neit zo dat ik niet eet omdat ik me te dik voel ofzo,
want ik ben helemaal niet dik!

maar het is wel zo, dat als ik voel dat ik iets dikker wordt,
ik dan stop met veel eten,
en dan bijna niks meer eet!
zodat ik zeg maar hetzelfde blijf!

is dit nu een soort van eetstoornis?
ofzo?
x.

Denkt je een ziekte hebt, iedereen denkt wel eens van poeh wat heb ik een dikke buik ofzo terwijl je idd niet dik bent.

Mensen die anorexia hebben, ‘weten’ niet dat ze het hebben, ze ontkennen het. en anorexia patienten vinden zich dik en heb niet dat gevoel maar vinden dat gewoon (ook al is dt niet zo) en je zoud een anorexia patient nooit horen zeggen. ’ ik voel me dik maar ben het niet’
x

ik denk niet dat je echt hevige anorexia hebt, maar zo te lezen is het toch niet echt goed wat je nu doet op 't moment dat je wat dikker geworden bent. praat er anders met je ouders over? (ja ik snap dat je dat misschien eng vind) of ga langs de huisarts? misschien is het wel iets kleins “onschuldig” maar misschien ook niet en is het goed om hier zo snel mogelijk naar voren mee te komen omdat je nu in een vroeg stadia van iets zit?
sorry ik weet niet of je me nog wel snapt, maar ik zal er in ieder geval hierover met je ouders en/of met de huisarts over praten. gewoon voor de zekerheid

ik denk niet dat je met een nickname met het woord koekie erin anorexia hebt.

ik denk dat je gewoon probeerd op gewicht te blijven.

hahaha

heb ik ook vet vaak, altijd als ik me 's avonds ga omkleden
dan heb ik altijd zo’n opgeblazen buik & dan denk ik zo van, ik moet ff stoppen met snoepen alleen ik ga toch door ! (=

Misshien wel een eetstoornis, maar geen anorexia. Één van de kenmerken is namelijk dat je het ontkent, en jij vraagt om hulp, dat zouden mensen met anorexia nooooooit doen. Snap je?

Idd. Maar pas wel op.