Anorexia Of Boulimia

Heei meisjes ik ben Esmee 14 jaar en ik heb Anorexia ik steek na elke hap me vinger in me keel en kan met niemand der over praten zelfs niet met me beste vriendinnen dus ik vraag me af wat jullie der van vinden en misschien hebben jullie tips voor mij

ga met een vertrouwens persoon op school erover praten

wel leuke naam heb je trouwens als je anorexia hebt

waarom heet je dan ilikemuffins? :’)

Gebruikt voortaan punten en komma’s…
En voor mij ziet het er een beetje fake uit. ><

ik heb het sinds midden November

Een beetje een rare manier waarop je het verteld, maar misschien heb je iets aan dit topic ( klik ).

Hahahaha, faal!

Anorexia krijg je niet zomaar van de een op de andere dag… en dan zou je het nou een maandje ‘‘hebben’’. Toch? Ik denk dat je gewoon even in een fase zit waarin je een hekel aan je lichaam hebt, en daarom denkt: ach laat ik alles er maar uit kotsen. Als je slim bent dan stop je daar nu mee en heb je verder geen problemen meer :wink:

hee, anorexia is geen griepje he. dus ga maar ergens anders fake zijn

Slotje ? Ze heeft al hulp gevraagd in dat ander topic, en hier komen toch alleen onzinnige reacties op.

anorexia is een serieuze ziekte. Bij jou lijkt het wel een levensstijl, anders zou je niet zo makkelijk hulp zoeken.
als dit echt is, stop er mee, nu het nog kan! anorexia is geen pretje, trust me…

wat jennd zegt. Bovendien is anorexia voornamelijk een psychologische ziekte, en je kan het zelf niet diagnosteren… tenminste, dat leer ik op mijn studie… want ontkenning is een van de kenmerken ervan…

Heb je vreetbuien en kots je het daarna uit? Dan heb je dus eerder boulimia nervosa
boulimia: eten als een rund.
nervose: dat het iets psychisch is.
YAY ik ben slim.

ik vind het nogal vreemd, ik bedoel, iemand met boulimia ontkent dat…
en daarbij je bent nogal doorzichtig, als je weet dat je anorexia hebt,
weet je toch ook wel als je boulimia hebt? :S

nou, hou dan ook maar weer op met anorexia of boulimia zijn, want je verneukt je tanden en je lichaam en dan kan je daar ook weer een topic over openen.

Jij hebt geen anorexia of boulimia.
Je haat je lichaam of je faked het gewoon.
En als je dat laatste doet dan ben je diep triest.
Ik ken mensen die het wel hadden en geloof me, jij hebt geen anorexia.

i like muffins, maar ik kots ze daarna gelijk weer uit!

oja, mensen die anorexia hebben geven dit echt niet zo snel toe

Als je anorexia hebt, dan ga je niet op een site zoals Girlscene zitten zeggen dat je dat hebt. En al zeker niet om tips vragen. Daarvoor zijn er genoeg sites waar ze je wel geloven. En als je anorexia zou hebben, zou je zelf heel goed weten hoe het allemaal moet.