Anorexia, jullie mening.

Ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar vond niks bruikbaars.
Ik houd een presentatie volgende week dinsdag over Isabelle Caro (een model dat voor anorexia vocht, ze is overleden aan longontsteking) en zou graag wat meningen willen weten van jullie. Wat vinden jullie van anorexia?

EDIT: Ja ik weet niet goed hoe ik het moet formuleren. Hmm. Ik denk dat ik bedoel te zeggen. Hoe zouden jullie het vinden als een vriendin het had? Wat denken jullie ervan als jullie zo’n dun iemand zien? Vind jij dat er meer aan gedaan moet worden om mensen die deze afschuwelijke ziekte hebben te helpen? Zoiets?

Mjaw, wat moet je er van vinden? Het is een kut ziekte.

ja wat moet ik er van vinden?
zijn er geen meningen op internet te vinden?

Een beetje een… aparte ziekte (arg, ongelukkige woordkeuze). Een luxeprobleem, net zoals obesitas.

Wat vinden jullie van anorexia? Hoe kunnen we daar nou iets van vinden?
Je vraagt toch ook niet wat iemand vindt van hart- en vaatziekten of van een depressie?
Ik zou een andere vraag bedenken :wink:

Nja niet leuk denk ik ?

ik vind het niet leuk

Tja, mening? Kut, lijkt me.

ja, idd. je zegt toch niet? ‘‘OMG, LEEUK, DAT WIL IK!’’ dan ben je ook niet helemaal 100.

veel originele meningen zullen er niet zijn, lijkt me.

Ja ik weet niet goed hoe ik het moet formuleren. Hmm. Ik denk dat ik bedoel te zeggen. Hoe zouden jullie het vinden als een vriendin het had? Wat denken jullie ervan als jullie zo’n dun iemand zien? Zoiets?

dat bedoel ik
een vriendin van mij had anorexia het was natuurlijk een rottijd en het was een rot ziekte maar het verschilt bij elk persoon in hoeverre de ziekte is ontwikkeld.
en ook kun je jezelf nog afvragen of het een ziekte is of een stoornis of een geestelijke ziekte
allemaal vragen die je jezelf kan afvragen

Misschien kun je ervan ‘vinden’ dat er meer aan gedaan moet worden? Nog meer in de media? Meer speciale ziekenhuizen daarvoor?

Ja zoiets.

ligt het btw aan mij dat er sinds 2 dagen echt veel anorexia topics ge-opend worden?

Misschien juist door dat overleden model?

haha anders heb ik in de Girlz wel eens gelezen een vraag:
ik wil anorexia hoe kan ik dat krijgen?

ja dat ligt natuurlijk wel aan het tijdschrift maar oké er zijn dus mensen die het willen hahahaha

dat viel mij ook al op…

Geen idee? Als dat zo is, moet ik toch even beter de zoekfunctie gebruiken. :kissing: