'' Anorexia'' Filmpje gevonden op Youtube

Heey ( Misschien is hier al een topic over Sorry dan )
Ik vond iets op youtube :
http://www.youtube.com/watch?v=C2k1zWrK3RI

Het liedje op het filmpje is heel erg triest vind ik. Ookal is het met de sims 2 gemaakt vind k het zelf heel triest. Ik zelf heb geen anorexia ofzo. Misschien ken je zelf iemand die dat heeft spreek dat je nu dan aan ?
Ik moest er zelf eigenlijk best van huilen X’D

Wat vind jij van het filmpje ?

jaaa ken het filmpje, het liedje is echt zooooo mooi en zielig echt erg

Jap. Ken het liedje. Zelf vind ik; Superchick - courage ook heel mooi(:

ik vind persoonlijk courage van Superchick veel indrukwekkender.

Ik vind dat liedje zo ontzettend zielig

Filmpje is wel mooi gemaakt maar vind hem niet echt aangrijpend…

ik heb anorexia; en ik vind persoonlijk courage mooier, daar herkende ik veel meer van. Het refrein van dit nummer vind ik ook wel mooi.

Ik denk dat courage je meer aan spreekt, omdat ze zingt dat ze het zelf heeft. En bij ‘Sophie’ zingt iemand anders het, die het ziet gebeuren.

Eet je eigenlijk alweer (wat)?

Ik denk dat courage je meer aan spreekt, omdat ze zingt dat ze het zelf heeft. En bij 'Sophie' zingt iemand anders het, die het ziet gebeuren.

Eet je eigenlijk alweer (wat)?

Ja zou goed kunnen… En ‘Sophie’ is… hoe zeg je dat… wat oppervlakkig geschreven. alsof ze het heeft gegoogled en toen een liedje geschreven.

Ik eet weer ja; ik ben in (groeps)therapie en dat gaat goed: )

Ik kende hem al, en moest er toen ik hem voor het eerst zag ook om huilen. Een vriendin van mij heeft ook anorexia en ik herken er ook wel dingen uit. x

Oke, dat is mooi (:

Sims raakt me niet zo.

:bowing_man:

Het gaat niet om de Sims? Dat is gebruikt om er een nadruk aan te geven, het gaat om iets anders.

Ken ik ja… Zielig liedje…

Wou ik net zeggen!

Dat liedje is zo mooi. Het betekend veel voor me, helaas…

Mooi liedje