anorexia en ongesteld

hee,
ik ben al iets van 4 jaar ongesteld en 3 jaar regelmatig.
alleen nu ben ik 3 weken over tijd, ik ben ook al na de huisarts geweest.
die zegt dat het misschien komt omdat ik erg veel afval terwijl dat helemaal niet moet.
maar ik ben niet zo dun als een anorexia patient.
zou dat er misschien mee te maken kunnen hebben? en kan ik dan als dit door blijft zetten later ook geen kinderen krijgen?

als je te dun bent kan je menstruatie uitblijven ja. =)

.

dat kan inderdaad,maar als je nu niet nog minder gaat eten dan wordt het weer normaal. ik had eerst ook onregelmatig,en toen ik een paar kilo was bijgekomen ging alles ineens een stuk beter x]

Idd, probeer wat gezonder te eten, en dan komt het vanzelf goed.

Ik heb zelf anorexia en ben het ook al een tijdje niet meer geweest dus dat kan er zeker mee te maken hebben.

Toen ik zo min mogelijk at was ik ook een hele tijd niet ongesteld.

het kan er idd mee te maken hebben. misschien is het een idee- omdat je ongewilt afvalt- even langs de dietist gaat? succes!

meer eten

Een beetje kort door de bocht om dat te zeggen. Misschien wilt ze juist afvallen, of eet ze al heel veel maar komt ze niet aan?

Als je te weinig eet (dus te weinig voedingsstoffen binnen krijgt) kan je inderdaad niet meer ongesteld worden. Ook als jouw lichaam vindt dat jij te weinig weegt om ongesteld te worden kan het gebeuren.
En val je af omdat je dat wilt? Dus dmv een dieet? Want als de huisarts dus zegt dat het niet moet, doe het dan niet?

the same here.

idd, als je gwoon afvalt dan kan je neti meer ongestled zijn… zelf ook gehad niks om je zorgen over te maken;) Kwas na 7 maanden weer gwoon ongesteld(A)

ik ben 16 en ook wel dun (terwijl ik heel veel eet maarja) en ik ben het een paar dagen geleden pas geworden. voor het eerst dus zegmaar dus ja kan er wel mee te maken hebben denkik?

Ja inderdaad, de huisarts zegt dat je moet stoppen met afvallen, dus stop er dan mee… ? Of zit het echt diep? Of is het niet gewilt dat je afvalt?

okee dankje, nee ik val af omdat ik mezelf te dik vind.

Ik denk als je te lang niet ongesteld wordt dat je dan wel onvruchtbaar wordt ja…

@London
hoe veel ik ook eet, ik word niet meer ongesteld. bij jou ook?

ja, ik eet de laatste paar weken nu best wel veel en ben nog steeds niet ongesteld geworden :S

^Je menstruatie cyclus is natuurlijk een beetje door de war geschopt, dat heeft wel een tijdje nodig om weer op gang te komen.