(Anonieme) zelfhulpgroep voor Eetprobleem

Hallo meiden,

Bij deze wil ik jullie laten weten dat er vanaf november 2009 een zelfhulpgroep gaat starten voor mensen met een eetprobleem in Rotterdam en omgeving. Wij hebben (vroeger) zelf ook een eetstoornis gehad, dus weten waar we over praten. De een anorexia en de ander boulimia. We doen dit vrijwillig en hebben een training gevolgd. Deelname is gratis en anoniem. Mocht je belangstelling hebben, kijk dan op www.stichting-jij.nl (nog niet via google te vinden, want we zijn net online, maar als je gewoon het adres bovenaan de balk intikt, dan kom je als het goed is op onze site terecht). Je kunt ook een mailtje sturen aan: zelfhulprotterdam@hotmail.com, mocht je tips of advies willen. Een andere site die ik je kan adviseren is www.sabn.nl
Saskia

Ik denk dat ik ook een eetstoornis heb want ik eet niet genoeg ik heb bijna nooit honger en ik ben al zo dun

Hi Ilolly,

Of je een eetstoornis hebt is moeilijk uit één zin op te maken. Mocht je er graag voor jezelf meer duidelijkheid over willen, dan is het mogelijk om op de site van www.sabn.nl een testje te doen. Daar wordt voor jezelf dan misschien duidelijker of je wel of niet een eetstoornis hebt.
Succes en mocht je nog vragen hebben, ga gerust je gang.
Saskia

Goed dat jullie zo een site maken en ook op deze site reclame maken. Want hierbij help je veel meisjes met zo een probleem :slightly_smiling_face:

Maaaaaaaaaarrrrr. RECLAME MAG NIET!

Voorlopig ga ik ervan uit dat dit niet onder reclame valt. We hebben geen winstoogmerk; begeleiding wordt door vrijwilligers gedaan en deelname is gratis. Zie verder: www.stichting-jij.nl voor meer info.

Reclame hoeft niet altijd voor winst te zijn.
Maar goed initiatief!