anonieme respects

hee,
ik zat laatst mn eigen foto’s op hyves door te kijken, en toen viel me op dat elke foto waar ik zelf op sta anoniem gerespecteerd is, en dat zijn er nogal wat.
ik vond het vreemd maar dacht er verder niet over na.
nou keek ik net de foto’s van een vriendin door,
want zij had foto’s van onze meidenvakantie erop gezet,
en ook daar was elke foto waar ik op stond anoniem gerespecteerd,
en verder geen enkele!
moet ik hier iets van denken?
of is dit gewoon iemand die een grapje uithaalt ofzo?

xx

Je komt er toch niet achter wie het is , dus ik zou er maar niet te veel over nadenken.

Ik ren voor hyves weg en kom naar girlscene… Krijg ik alsnog hyves voor me neus geduwd. Je kan niet vinden wie het is. Dus dit is een onnodige topic. Of maak een officiële hyves topic ofzo… Word er gek van.

Heb zelf ook hyves.

En het is sowieso ook vaag. Als een vaag stalkertje een beetje geobsedeerd was zou hij alsnog niet élke foto respecteren xP
Alleen die waar je sexy op staat.
Dus niet te veel aan denken.

volgens mij vinden mensen het ‘grappig’ om een foto anoniem te respecteren. ik vind het altijd maar een beetje creepy xD.
oke hier help ik je niet echt mee

ja, dat denk ik ook. iemand vind het grappig, ofzo. maar wat je wilt horen is denk ik dat iemand een crush op jou heeft. maar als hij dat wil laten merken, zou die toch echt geen anonieme respect geven. want, wat schiet hij daar dan mee op?

Misschien is die erg verlegen en vind hij haar een leuk meisje ofzo

oeeeeh , je hebt een stalker :'D !
ik zou proberen uit te zoeken wie het was maar ik ben altijd heel snel … over -react of hoe je het wil noemen .

Niet te veel over nadenken

ANONIEME-RESPECTS-ZIJN-ECHT-HEEL-IRRITANT! waarom heeft hyves dat uitgevonden? maar gelukkig is dat bij mij pas 1 of 2x gebeurd. ik krijg meestal geen anonieme respects.

maar hoogswaarschijnlijk heb je een anonieme lover. of iemand wil een grapje met je uithalen (zie: laten denken dat je een crush hebt)

dat wil ik helemaal niet horen, volgens mij heb ik gewoon een enge stalker,
en ik ben er absoluut niet blij mee.
het is best eng als je een foto van jezelf op hyves zet, en binnen een uur is hij anoniem gerespecteerd, en dat bij elke foto die je van jezelf ziet!

niet teveel achter hyves zoeken

inderdaad. en leuk dat je mijn avatar hebt gepikt trouwens.

maar voor de rest ben je heel aardig hoor.

haha, achja, ik kan het gewoon niet laten om briljante avatars te jatten.
dan begint het gewoon te kriebelen en moet ik hem gewoon jatten.
misschien heb jij hem wel van mij gejat?

zoek er niet teveel achter
lijkt mij.
maar oke

Hmm, hij was toch stom :wink:

mag ik vragen hoe jij zelf aan de avatar bent gekomen?
zelf helemaal gemaakt met photoshop ?

op hyves is het toch koelioelie om respects te krijgen van iedereen dus vet gaaf toch dat je die respects krijgt. RESPECT!

Ik heb zelf ook hyves hoor

ja daar heeft ze iets aan :].