Hallo allemaal,
Ik kreeg rond december ineens een paar haatberichten van een vriendin van een vriendin. Toen ik dus erachter kwam dat die vriendin er ook mee te maken heeft heb ik direct gevraagd waarom (de haatberichten gingen over persoonlijke dingen). Ze zei dat ze zich eraan ergerde. Toen heb ik het contact verbroken met als uitleg dat als zij dit op zo’n manier doet dat ik daar dan geen zin in heb.
De berichten gingen over paniekaanvallen die ik heb tijdens bepaalde momenten (ook op school, daar ken ik haar van).
Nu is zij sindsdien op elke mogelijke manier bezig geweest om ervoor te zorgen dat ik van school ging, dat ik zou verhuizen en dat ik helemaal niemand meer zou hebben. Dit is haar gedeeltelijk gelukt. Ze heeft ervoor gezorgd dat ik niemand meer heb in de klas (wel in de pauze gelukkig), dat mijn klas mij haat en dat ik dus via ask.fm anonieme haatberichten krijg.
Deze haatberichten bevatten lichte dingen zoals dat ik dik ben maar meestal krijg ik berichten zoals pleeg zelfmoord, snijd jezelf dood en iedereen wil je dood hebben. Dit zijn gewoon dingen die mij zoveel pijn doen. Op een gegeven moment noemde die anoniem die vriendin haar naam. Ik heb toen alle moed die ik nog had verzameld en haar geappt. Dit eindigde met berichten als pleeg toch zelfmoord, niemand moet je en iedereen weet dat je jezelf snijdt. Dit drijft mij echt tot waanzin, ik ben verschrikkelijk bang op school, ik praat met niemand die haar kent en als ik haar zie vlucht ik. Ze zei ook ik waarschuw je je weet niet wat ik kan (ik weet niet of ik dit als een dreigement moet zien). Ik lig nu nachten wakker.
Het is waar dat ik mezelf snijd maar er speelt meer vooraf waar zij niet van weet. Ik ben vroeger mishandeld en heb nu nog dagelijk nachtmerries en flashbacks. Niemand behalve mijn vader (hij heeft mij mishandeld) weet dit. Ik heb hem ook al heel lang niet gezien.
Nu heb ik vandaag weer 5 van dit soort berichten gehad. Het houdt niet op. Ik ben vreselijk bang. Ik begin die mensen te geloven. Ik verpruts alles weer en ik weet niet hoelang ik hier nog tegen kan.
Als iemand tips heeft kan diegene asjeblieft reageren?
Iedereen die dit gelezen heeft, bedankt!