Anoniem account.

Omdat Girlscene de laatste tijd behoorlijk traag is en dat mede komt omdat er heel erg veel gebruikers zijn, denk ik leek het mij wel slim om voor al die accounts die worden aangemaakt omdat mensen anoniem willen blijven 1 account aan te maken waar iedereen dan het wachtwoord van mag weten en niemand nog steeds weet wie je bent… Wat denken jullie hiervan? Of is er al zoiets?

x

Heb ik ook al eens gedacht, maar ik denk dat daar heel erg misbruik van gemaakt gaat worden…

Heb je mensen die alleen maar gaan kloten en doen met dat account.
neeh. bij mij is hij trouwens niet sloom hoor.
Misschien gewoon een slome computer?

Ik denk ook dat er misbruik van gemaakt zal worden…

Denk niet dat dat gaat werken. Op zo’n account kun je heel makkelijk rare dingen gaan doen, en daar is natuurlijk geen houden aan omdat we niet kunnen zien wie het is.

Sowieso, Girlscene is bij mij vrijwel nooit traag. En als het wat langzamer gaat, dan is dat op tijden dat er heel veel mensen tegelijkertijd online zijn. Volgens mij maakt het dus niet uit hoeveel accounts er zijn, maar gaat het er om hoeveel accounts er tegelijkertijd online zijn.

Bij mij is girlscene niet sloom hoor.
De sloomheid ligt denk ik eerder aan de eigen pc?

Haha, ja kan best dat het aan mij PC ligt of dat ik alleen online ben op tijden dat het druk is of zo…
Slotje dan maar, denk ik.

Wat Phaedra zegt :slightly_smiling_face:

Iedereen zegt dat girlscene sloom is, maar daar heb ik helemaal geen last van!?

Al het voorgaande dus…

lijkt me best wel onhandig eigenlijk… want dan weet je gewoon helemaal niet tegen wie je praat. je kan wel zeggen das juist de bedoeling, maar als er dan meerdere mensen actief zijn in het zelfde topic via dat anonieme account dan werkt dat niet echt…

Als iedereen het wachtwoord weet dan zijn er vast grappenmakers die het gaan veranderen XD

^hahah, ja! Ik weet zeker dat dat dan gaat gebeuren xd