Hey, dit is mijn verhaal over Annabel. Zo gooit van de een of de andere dag haar
hele leven om en gaat opzoek naar de nieuwe Annabel. Grammatica is niet echt mijn sterkste punt, sorry.
Go live your life – Dat wordt mijn nieuwe motto. Het was tijd voor een grote verandering. Nieuw huis, nieuwe woonplaats, nieuwe ouders en nieuwe ik. Oké nieuwe ouders is een groot woord, me vader hou ik maar ik neem er gewoon een hele lieve stiefmoeder + aanhang bij. 16 jaar van mijn leven heb ik veilig in Amsterdam gewoond. In hetzelfde huis met dezelfde buren en dezelfde vrienden. Tot de dag dat mijn ouders gingen scheiden, mijn vader een goede baan kreeg en vertrok met zijn nieuwe vlam naar Laren. Ik was altijd al een papaskindje geweest maar ik kon me moeder toen niet moederziel alleen achterlaten in het huis waar wij als gezin altijd hadden gewoond. Die 2 jaar alleen met mama waar leuk, begrijp me niet verkeerd maar ik mistte gewoon iets. Mijn vader en ik zijn twee handen op een buik, beste vrienden en we hadden elkaar gewoon graag om ons heen. Het besluit om vanuit het vertrouwde Amsterdam naar Laren te vertrekken was erg lastig. Toch heb ik de knoop doorgehakt en ben ik vertrokken. Al 16 jaar leefde ik een goed maar vertrouwd leven zonder enkele uitdaging. Me hele leven lag al voor me uitgestippeld, het was tijd voor een grote uitdaging een nieuwe ik.