Anna verkoopt oa. Minnetonkas ( echte )

Hi!
Hierbij verkoop ik een aantal items die ik nooit meer draag of wat gewoon van mij een miskoop was. Misschien wil ik ruilen, ligt eraan wat je hebt. Ik heb ook niet bepaald richtprijzen, dus het is wel makkelijker als je erbij zet wat je bied! :grin:

Jij upt hier, ik up bij jou! :slightly_smiling_face:

1. Hierbij verkoop ik mijn ECHTE minnetonkas, ik draag ze eigenlijk nooit, dus misschien kan ik er een ander blij mee maken! Het is maat 40.

1. Dit is een ONLY baseball vest! Na dit vest één keer te hebben gedragen, kwam ik er achter dat het toch niet helemaal mijn ding is. Het is maat M.

1. Ook dit was niet bepaald mijn ding, al vind ik het een superleuk shirtje! Net zoals dat baseball vest heb ik dit ook maar zelden gedragen, het is ook van het merk ONLY! Het is maat S.

1. Ik gebruikte dit Adidas broekje meestal voor zwemmen of voor sportdagen, helaas is het te klein! Het is een maat 164 maar kan makkelijk als een maat S.

1. Dit is een chino broek van Fishbone, dat merk is van de New yorker! Ik doe deze weg omdat ik hem nooit draag! Zo goed als nieuw, maat M.

1. Deze leuke chino broek van de ONLY, is mij helaas te klein geworden! De kleur is grijs, en de maat is een S.

1. Een leuk driekwart mouw shirtje van de ONLY, deze is mij naarmate te klein geworden! Het is een maat S, deze heb ik trouwens niet eens zo heel vaak gedragen, soms voor speciale gelegenheden.

1. Een leuke oudroze tregging van Pieces, de kleur staat mij niet zo mooi, en daarom verkoop ik hem! Hert is een maat L/XL, maar kan makkelijk als een M, hij is ook niet vaak gedragen, dus doe een mooi bod!

upje

Dankje c:

up

Up.

Up.

Up

up

upje voor jou

dankjewel!

up