Anime! Wie kijkt er anime :)

Het gaat over meiden die op school zitten en dan maken ze allemaal gaydingen mee. Dus het gaat eigelijk helemaal nergens over maar het kan soms wel grappig zijn :'D

Dat meisje met bruin haar was volgens mij de nicht van die jongen waar lucy verliefd op was. En ze was dus verliefd op haar eigen neef en vond het steeds heel erg als hij aandacht aan lucy gaf.
Heb het een jaar geleden gezien, weet het nog vaag xd

Wel mega irritant dat volgende week de laatste aflevering is van Shugo Chara >.<
(Iets te anime-obsessed :'3)

shugo chara =D
ikuto (L)_(L)

maar er komt in Oktober een seizoen 3 !!!

dus no worriees :slightly_smiling_face:

AMUTO :heart:_________​:heart:

ik kijk er echt teveel :’)
maar shugo chara is toch echt mn fav n.n

owja & romeoxjuliet

Ik vind dat het gewoon na 102 moet stoppen D:
Ik bedoel ( lets go back in time)
Zij is de joker geworden omdat ze 3 Shugo chara’s had. En opeens krijgt ze een vierde!
En like Shugo Chara Doki!! is een stuk kinderachtiger dan de 1e serie D;
( Misschien omdat het ook niet voor 15jarige is bedoeld maar ach xD)

Maar ff; OMG ; ik was helemaal depri omdat ze nu net een nieuwe chara-changing had en dat we hem nu like 1x konden zien maar nu kunnen we hem nog vaker zien :"D

het begint nu wel een beetje om naruto te lijken; zooo veel afleveringen en zoo veel fillers… Maar de fillers zijn wel een stuk leuker dan die van Naruto :"]

Ik vond chobits echt een kutanime. :face_vomiting: Elfenlied is echt gaaf alleen jammer dat er zo weinig episodes zijn. <_<

hehe, ik kijk veel anime maar de laatste tijd nu meer J-dorama ^3^

Anime is echt verslavend en leuk :slightly_smiling_face: het maakt me vrolijk die droge humorxd))
k zit momenteel kaichou wa maid sama te kijken is echt leuk.

j-doramas en k-doramas zijn echt leuk,ik had eerst een obsessie met k-doramas maar toen werd het minder omdat ik japanse toch veel grappiger vond. ik zit nu hana kimi te kijken is echt grappig het lijkt wat op she’s the man alleen grappiger en het verhaallijn is anders.

Chibi Vampire <33
Bottle fairies is ook wel grappig :stuck_out_tongue:

Death Note<333

Naruto Shippuuden, RomeoXJuliët, Ouran High School Host Club, Fruit Basket, Code Geass, La Corda D’oro Primo Passo, Loveless, DNAngel, Ef a tale of memories, Ef a tale of melodies, School Days.

Op Naruto Shippuuden na, zijn ze allemaal afgelopen ):

Ik niet! :grinning:

ik :stuck_out_tongue:

Naruto volg ik al jaren. niet omdat het de geweldigste anime is maar het is gewoon vertrouwd (ben er aan gehecht geraakt)

Voor de rest kijk ik veel boy x boy anime’s zoals Junjou Romantica.
Hetzelfde geld voor manga.

Hier is mijn lijst :slightly_smiling_face: Is alleen nog lang niet af want ik heb al veel meer gezien!
http://myanimelist.net/animelist/Itachi_Hime

weet niet of je hem kan zien als je daar geen account hebt :frowning_face:

Mijn broer is echt helemaal anime verslaafd dus ik kijk wel eens wat episodes mee :stuck_out_tongue: Ben op dit moment een beetje high school of the dead aan het kijken

ben ik dom omdat ik er gewoon geen fuck van snap waarover jullie praten xd
ja best lullig dat ik reageer dan maar ik verveeeeel me

Hahaha mijn vriend kijkt dat xD Ik vind het allemaal maar niks, maargoed. Hij kijkt iets van Bleach/Naruto of zo iets? :stuck_out_tongue:

Ik ben echt een tijdje verslaafd geweest.
Bleach
Kaleido Star
Fruits Basket
Alice Acedemy
Code Geass
Chobits
Pandora Hearts
High School Girls (waren maar 12 afleveringen, haha)
Bobobo :grinning:
Dan Dohh!