Anime kijkers??

welke anime kijken jullie??
ik kijk:

• naruto
  • d.gray man
  • deathnote
  • vampire night

ooit eens geprobeerd spice 'nd wolf
snel mee gekapt, ging me te langzaam verder kijk ik niet.

de eerste die ik keek was naruto, was eigenlijk snel verslaafd xD

Dragonball en pokemon :'D

ik mocht vroeger niet naar pokemon kijken van me moeder, het was te “geweldadig”
xD

Ik kijk al jaren anime … al zoiezo meer dan 30 series gezien. Van populair tot onbekend :stuck_out_tongue: doe ook aan cosplay en ga elk jaar naar zoiezo 2 anime conventies. XD spaar zelfs anime figuren , elfen lied is mijn favo anime

naruto is dus sowieso mijn favo,
ik zit er trouwens aan te denken om te gaan cosplayen als rhyme van the world ends with you, ik zit heel erg te twijfelen…

fairy tale is leuk :grinning:

^die moet ik ook nog gaan kijken, maar ik heb nog een hele lijst met anime die ik moet zien van een jongen uit tokyo gekregen xD

One Piece

In het verleden Elfen Lied, Azumanga Daioh en Death Note gezien.

als naruto naar nederland komt, nederlands ingesproken, natuurlijk met domme stemmetjes, en dan natuurlijk ook de gecensureerde versie, ga ik serieus huilen XD
zoiets van: ninja kunst: ninja ster schaduw klonen techniek ;’[

vraag me dan af hoe ze ero-senin gaan noemen

Vroeger keek ik het weleens. Nu is het niet echt mijn ding meer.

Groot anime fan hier :stuck_out_tongue_winking_eye: Ik hou van actie, yaoi/shounen ai, historical, horror, sci-fi en mystery.

Hier mijn animelist hihi.
klik

'@ elan_vital
kijk jij ook d.gray man??

Maar gelukkig komt het hier niet omdat het te gewelddadig is :wink:

Nee die kijk ik niet nee. Ook al ben ik er ooit wel aan begonnen en staat ie nog verkeerd in de lijst haha.

zal ik mijn lijstje ook maar neerzetten dan ;'D
http://myanimelist.net/animelist/rasblackfire
Al mist er volgens mij genoeg… o.o update het niet vaak

ik kijk anime meestal wel in het japans met engels ondertitel… vind engels meestal zooooo retarted klinken

ja inderdaad, maar de gecensureerde versie is zonder bloed, dus misschien >.<

kijk ook alleen english sub,