Anime fans

Wie is kijkt er ook wel eens naar anime/manga ?
Ben je een fanatieke anime fan of vind je het gewoon soms leuk om stukjes van series te kijken?
Verzamel je ook manga’s of anime’s?
Ben je er ooit door gepest?
Teken je anime/ manga?

Nou om te beginnen.
Ik kijk graag naar anime’s! Ik vind het geweldig, het begon voor mij al vroeg, toen ik zes was ofzo, was er nog dat programma, Sailor moon daar was ik verzot op.
Maar na een tijd gingen bijna alle anime’s van de Nederlandse tv omdat er ‘teveel geweld’ in zou zitten, terwijl pokémon ook een anime is. ( niks tegen pokémon)

Ik ben een fanatieke anime fan :slightly_smiling_face: ik kijk ( niet dagelijks meer ) maar wel vaak series, tis gewoon een leuke afleiding.
Ik verzamel niet, maar ik heb wel veel anime spulletjes, zoals wat poppetjes en een aantal stripboeken van deathnote.
Ik ben er nog nooit door gepest, eerder door bewonderd, omdat ik zelf ook manga teken, ( niet om op te scheppen ) maar ik kan best goed tekenen…

Dusja, ik ben best benieuwd wie er ook in anime en manga is geïnteresseert, want ik mijn omgeving zijn dat er maar weinig…

Ik heb echt niks met tekenfilms.

Maar mijn broer is echt verslaafd aan anime kijken :flushed:

Ik heb alleen Death Note gezien :’)

Ik heb behoorlijk wat anime gezien. Maar wel alleen de meer bekendere zoals Sailor Moon, Death Note, Ouran High School Host Club, Ayashi no Ceres, Gravitation, Jigoku Shoujo, Naruto, Neon Genesis Evangelion, Rozen Maiden… en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Vroeger tekende ik ook anime, maar dat bestond voornamelijk uit digimon tekeningen en soms een beetje Dragonball. Maar dat is echt al heel lang terug.
Manga vind ik teveel moeite om te lezen, geef mij maar anime. xD

Conclusie: Ja ik hou van anime. Alles van Japan trouwens.