Animator in Turkije

Ik was vorige week in Turkije, en het animatieteam dat in het hotel daar werkte sprak me zo erg aan dat ik dat nu eigenlijk zelf ook wel wil gaan doen. Alleen weet ik dus totaal niet wat dan precies allemaal de bedoeling is enzo, ivm sollicitatie, vergoedingen etc.
Ik heb al eens wat dingetjes opgezocht op google en ik vond één forum, maar al die mensen die daar op gereageerd hebben zijn al van 7 jaar terug, en daar kan ik dus niemand vragen stellen.
Nu is dus mijn vraag of hier iemand is die toevallig ook als animator in Turkije in een hotel heeft gewerkt en of diegene een paar van mijn vragen wilt beantwoorden.

3 weken terug was ik in turkije.
Heb daar aan iemand gevraagd hoeveel ze nou verdiende.
Hij zei dat hij 72 uur in de week werkte en daarmee 350 euro in de maand mee verdiende.
Ze zijn ongelovelijk streng daar,je mag niks. En in 40 graden moet je echt beulen.
Dus denk er nog maar 10 keer over na

Ik werk in de animatie in het algemeen, dus ook in het buitenland, Heb alleen geen ervaring met Turkije maar dat zal niet veel verschillen. Je mag me altijd noten voor vragen als je wilt

Ik werk ook in een animatieteam. Ik begin toevallig over een week. De dagen zijn erg lang bij mij. Ik werk van 9 uur s ochtends tot 11 uur s avonds, 6 dagen per week. En het verdient inderdaad niet zoveel, maar het is wel ontzettend leuk om te doen!

in turkije is het inderdaad bijna niet te doen!! je moet zo hard werken en je verdient echt super weinig! je ziet die mensen 's ochtends al met de waterspelletjes en vaak al bij het ontbijt dus zo rond 8-9uur en 's avonds moeten ze de mensen ook tot laat amuseren. ik zou dus ook echt niet in turkije gaan werken in het animatieteam.