Animatiewerk op camping met Nederlandse eigenaar

Heyyy allemaal,

Ik doe dit jaar examen in havo en omdat ik niet op vakantie ga en vroeg klaar ben zou ik graag animatiewerk willen doen. Mijn voorkeur gaat uit naar een buitenlandse camping (Zuid-Frankrijk, Spanje), dus wel richting de zon. Maar, omdat ik geen van deze talen spreek ben ik op zoek naar een camping met een Nederlandse eigenaar en waar ze niet moeilijk doen over mijn weinige taalkennis (die zijn moeilijk te vinden, maar daarom vraag ik het hier). Verder zou het mooi meegenomen zijn als er uitgaansmogelijkheden zijn rond de camping en dat het in een stad ligt. Iemand die hier ervaring mee heeft? Of met gewoon animatiewerk in Nederland? Of iemand die een linkje voor mij heeft? Danku danku alvast!

Een Nederlandse eigenaar betekent niet dat je de taal niet moet kennen.
Je moet altijd wel een basiskennis hebben…

Dit.

Hier vind je denk ik wel wat!

Dat zeg ik ook niet, maar het is vaker zo dat campings met Nederlandse eigenaren er ook meer Nederlandse bezoekers op af komen en de taal dus minder belangrijk is.

Juist daar moet je Frans en Italiaans goed zijn.

Dankjewel!

Nee, dat is juist andersom.
Ik heb op een aantal campings met Nederlandse eigenaren gewerkt, en daar kwamen juist meer buitenlanders dan Nederlanders.

Goed, naar mijn ervaring is dat juist niet zo.

Wie heeft er meer ervaring in het werk, jij of ik? :wink:

Als je zegt dat je er al vaker gewerkt hebt jij, maar mijn nichtjes hebben er ook al een aantal keer gewerkt en zij zeiden dat het juist andersom was dan wat jij zei. Maar goed, ik weet dat het moeilijk is om een camping te vinden die daar niet zo’n hoge eisen aan stelt, dus daarom vraag ik het hier.

Ik doe dit werk al 7 jaar, ik denk dat ik inmiddels toch écht wel weet waar ik het over heb.

Prima, je hebt me alleen niet verder geholpen.

Jij weet echt altijd alles beter he.

Ik heb je al antwoord op je vraag gegeven.
Wat wil je nog meer weten?

wat maakt dat nou uit. ze kan toch gewoon proberen… en er zijn zoveel campings, er zal er vast wel een te vinden zijn die geschikt is voor haar denk ik zo…

OT: ik heb er geen ervaring mee, dus ik kan je niet verder helpen!

Ik vroeg je niet om me te vertellen dat ik het wel kan vergeten.

Je kan natuurlijk altijd nog een cursus Frans volgen zodat je kennis tegen de zomer wat is bijgeschaafd. Want ik neem aan dat je ook niet helemaal van 0 begint, maar toch al enige basiskennis hebt? Dus misschien is dat een betere uitkomst?

Dat zei ik niet.
Ik zei dat je wel een basiskennis moet hebben.
Je hebt nog ruimschoots de tijd om die te gaan leren.

Zo vatte ik het wel op, maar je hebt gelijk, dat kan ik nog leren, ben ik alsnog op zoek naar een camping met een Nederlandse eigenaar en waar de eisen minder streng zijn omdat ik me daar prettiger bij voel.