animatiewerk 2014

Hoi meiden !

ik heb me ingeschreven voor animatiewerk voor de zomervakantie 2014 op een camping in nederland, en ben uitgenodigd voor het trainingsweekend in april ! heel leuk allemaal natuurlijk maar vind het ook super spannend, en ik vraag me af of meerdere meiden dit gaan doen bij deze organisatie, of hebben meiden ervaring bij deze organisatie.

misschien kunnen we alvast kennis met elkaar maken?

liefs.

Ja kan het gewoon binnen een bedrijf/organisatie doen hoor. De camping krijg je dan later aan gewezen.

Ik zelf wil het misschien ook gaan doen. Maar ik ben altijd aan het twijfelen omdat ik meestal 3 weken op vakantie ga. En ik wil eik in Frankrijk, maar ik ben bang dat mijn Frans niet voldoende is tegen de zomer vakantie aan. Dus dat is nog ff nadenken.

Dat snap ik ook wel. Waarom moeten mensen altijd zo snel conclusies trekken uit een reactie. Ik wou je alleen maar even aanvullen aangezien jou reactie niet geheel duidelijk was (in ieder geval niet voor mij).

animatiewerk.nl heet t

O! Dankjewel voor de site! Ben al een half jaar aan het twijfelen of ik het zal doen, wil echt super graag naar Frankrijk, maar ik denk dat ik er nog een jaartje mee wacht.