Angus Thongs and Perfect Snogging zoenles.

Ik wil dit topic even beginnen met zeggen dat als dit topic “overbodig” is, of niet hier geplaatst moet/mag worden (maar juist centraal), of jullie dat dan even willen aangeven… Dan houd ik daar de volgende keer rekening mee.

Ehm, nou ik zat vandaag die film te kijken. (die jongen, hoofdrolspeler,robbie… is knap… woeeeeh! Jammer dat hij nu met een 43 jarige vrouw getrouwd is… :frowning_face:)
En ik zag die zoenles en na de zoen hing er een heeeele slijmdraad aan die monden. Ik vroeg me af, hoe kan je dat in het echte leven voorkomen? Of komt dat eigenlijk niet voor en was het daar gewoon gedramatiseerd…
groentje…

Ik heb dat nog nooit gehad dus ik denk dat het gedramatiseerd is :’)

Uh, ja. Dat gebeurt dus niet. :")

Ew nee dat komt niet voor hoor. Tenzij je zoenpartner kwijlt als een mopshond

Ik snap echt niet dat jij zoiets vraagt na je reactie in het topic van dat meisje die gevingerd is door een jongen in de wc en die nou niet meer terug smst.
Dat is niet zoals het in het echte leven gaat nee.

Bij gtst hing er wel een keer een slijmdraadje tussen Noud en Nina. Dat was zoooooo vies. :’) Mijn zusje ging hem toen ook expres op pauze zetten en schreeuwen IELH CHECK DAT SPEEKSELDRAADJE! Hahaha. :’)

ieuw…

Ik weet niet of je de film wel eens hebt gezien waar ze het nu over heeft, maar dat is geen draadJE meer te noemen :’)

Oh, hahaha nee ik heb hem inderdaad niet gezien. :’) Ik had niet verwacht dat het echt een draad was? Hahah. :’)

Ik weet niet of je bij zo’n ernstig geval nog spreekt over een draad…
Het was echt ranzig.
Dat stukje hadden ze van mij wel weg mogen laten xD.

is die gast getrouwd met een 43 jarige oude vrouw O___O
omg mijn ma is pas 40 x’D

voor wie het ook nog nooit heeft gezien:
http://www.youtube.com/watch?v=hTYvPk-WSZo

ik had het even opgezocht hahah
en iell nee dat lijkt me niet dat dat in t echt gebeurt :stuck_out_tongue:

@beloooved:

voor mijn “gevoel” heb ik best veel relatie kennis…
Alleen ik heb nog niet de juiste jongen gevonden om het mee te delen :’(
Ik geef m’n leeftijd maar de schuld. Ik ben pas 14… Ik zie mezelf geen hele serieuze relatie hebben op deze leeftijd. Het kán wel… natuurlijk.

Dat kan zeker.
Ik had een behoorlijk serieuze relatie toen ik 14 was.
Je moet dan inderdaad wel de jongen vinden die dezelfde gedachtes en ideeën heeft over dat soort dingen zoals jij.
Ik vond het alleen apart om te lezen dat jij je zoiets afvroeg nadat je zo wijselijk en verstandig had gereageerd op dat andere topic :stuck_out_tongue:!

Ieeeeeeh, haha. :’)

Nu snap je het xD.

OMG dat ie met een 43jarige vrouw is getrouwd O.o en ze is ook nog hartstikke lelijk. die vent is niet goed bij zn hoofd ;s

Je hoort ook echt van die smak en kwijl geluiden

Nee dat gebeurt niet in het echt ;p
Iig, heb ik nog nooit meegemaakt

oke ik kijk het stukje dalijk wel, moeder zit nu in zelfde kamer dus die vraagt zich anders af waar de hell ik in godsnaam heen kijk haha
lijkt me dus beter als ik dat doe als ze weg is :")

maar ik kan me zo ongeveer het plaatje wel voorstellen, en nee, zoiets gebeurd niet in het echte leven tenzij diegene écht écht écht heel erg kwijlt (maar dan echt op de hond manier zegmaar ;P)

@LiefdeHeerstBeest: ik vind jouw username zooo leuk! (: