Angstig/Verward

Hallo iedereen ik had is een vraagje,

Ik ben een meisje van 16 en ben nog maagd maar ik heb het gevoel dat ik iets verder wil maar ik heb geen relatie atm. Kan wel nog komen maar ik zit met een probleem mijn vader is moslim dusja… maar die woont niet hier in België, maar ik heb een beetje bang moest ik nu seks gaan hebben dat ik zwanger word ik neem geen pil. En ik heb ook bang dat hij men vagina niet mooi gaat vinden of dat hij het niet goed gescheerd vind ofzo allemaal van die kleine dingen maken me wat bang. Ik heb ook wat bang dat voorspel niet lukt…

Hopelijk kan je me helpen x

Als ik jou was zou ik wachten tot je een relatie hebt met iemand waar je je helemaal goed bij voelt en diegene vertrouwt. Dan ga je je vast ook veel minder zorgen maken over al die kleine dingen, want als je een vriend hebt die van je houdt, dan gaat hij je toch echt niet zomaar laten vallen om hoe je vagina eruit ziet? Tuurlijk is het eng om voor het eerst seks te hebben, maar als je er met elkaar over praat en het gewoon op je af laat komen kan dat al een heel stuk schelen. En als je niet aan de pil bent is het wel zo handig om een condoom te gebruiken natuurlijk.