Angsten.

Ik sta echt in doodsangsten uit.
Sorry als hier al een topic voor is maar ik moet echt eventjes snel antwoord hebben. (ik hoop dat er nu al genoeg op GS zitten.)

Ik heb laatst voor het eerst sex gehad met een jongen. Laten we het zo houden dat die jongen zijn kaarten ontzettend goed speelde, maar achteraf eht een player bleek te zijn. Omdat het zo ineens gebeurde, had ik ook helemaal niet aan de condoom gedacht. Achteraf pas.
Hij kwam niet in me klaar, maar ik ben zondag gestopt met de pil. Normaal is het zo dat ik dan oo pas op woensdag ongesteld ben, maar nu ben ik begonnen met nieuwe pil, en vorige keer bij de stopweek werd ik vrijwel direct ongesteld.
Dus ik zit nu best wel in angsten.

Ook heb ik opzich wel jeuk daaronder. Ik dacht eerst van, misschien komt het wel doordat ik heb geschoren. Maar nu blijft het, soms wat erger, soms wat minder. Misschien ook wel omdat ik eraan denk, maar toch heb ik er echt een angstig gevoel bij, mischien is het wel een soa of wat.

Iemand raad of wat?
Ik ben redelijk bang nu!

huisarts.

ga alsjeblieft naar de huisarts. die kan het je het beste vertellen. en schaam je niet hoor. je kunt zonder je ouders gaan en de dokter mag niks doorvertellen. succes!

Voor als je echt niet naar de huisarts durft: Heb je een GGD vestiging in de buurt? Desnoods kun je ze bellen en je verhaal vertellen.

Huisarts! Je kan niet zwanger zijn, dan was je sowieso niet ongesteld geworden. Maar voor die jeuk, misschien is het inderdaad wel een soa, of anders een schimmelinfectie. Die jeuken ook echt vreselijk, ik spreek uit ervaring haha.
Maar alsnog: de huisarts weet er een hoop meer vanaf als dat wij doen.

Huisarts!
Als het een player is kan het zeker zijn dat het een SOA is…Heb je alleen jeuk? of ook misschien pijn bij het plassen fzo?
Je kan symptomen opzoeken op internet en dan met die info naar de dokter

Zoek de symptomen die je hebt is op op internet…

Inderdaad, en naar de huisarts als je niks op i-net kan vinden.

ik ben nog niet ongesteld geworden.
Ik wacht af tot morgen & anders bel ik vriendin van me op.
Vind het doodeng, maar lijkt me aan de ene kant beetje onlogish - eerste keer & direct zwanger? Voor mijn gevoel kan dat niet.

Alleen jeuk, maar misschien komt het ookwel doordat ik er nu zo mee bezig ben.
Want zoals vandaag zat ik op school tentamen te maken, had ik nergens last van.
Pas toen ik er aan begon te denken weer.

Ga naar de dokter en laat je testen op een SOA, voor de zekerheid. Als je de pil neemt, lijkt het me sterk dat je zwanger bent.

Je kan trouwens met schaamluizen zitten, de enige klacht die je dan hebt is jeuk…

ja maar ergens vorige week, toen ik nog bezig was met slikken, was ik kots&kotsmisselijk en heb ik éen keer overgegeven.
En dan zou die ook niet meer werken? Ö

Oei :confused:
Ja, rap naar dokter dan…

Bij de eerste keer zwanger raken kan zéker. Ook al is de kans klein, het kan. Dus laat je zeker testen.

De dokter kan je dat het beste vertellen

Jup, laten testen meisje!
Succes!!

Natuurlijk kan je van de eerste keer zwanger raken! Waarom zou dat nou niet kunnen?
Als je de nieuwe pil gewoon trouw geslikt hebt, is er niets aan de hand wat betreft zwangerschap. Die is dan gewoon betrouwbaar. Dat je niet ongesteld wordt zal komen doordat je lichaam aan de nieuwe pil moet wennen (meestal ben je dan anders ongesteld of heb je doorbraakbloedingen) en door je stress.
Die jeuk zou idd een schimmelinfectie kunnen zijn, daarvoor is het sowieso verstandig om langs de huisarts te gaan. Die kan eventueel meteen een zwangerschapstestje voor je doen als je wat ochtendurine meeneemt. (eerst even navragen bij assistent als je afspraak maakt) Dan ben je daar ook gerust op gesteld.
succes!